Hírmorzsák
HírmorzsákÚjabb ásványvíz-palackozót vásárol fel a Nestlé. A svájci Sources Minerales Henniez ásványvíz-palackozó cég többségi tulajdonosa a Rouge család volt idáig, az ő 61,66 százalékos pakettjüket veszi meg a Nestlé, részvényenként 3000 frankért, a fennmaradó részvényekre pedig darabonként 5303 frankos nyilvános ajánlatot tesz.
Kínában is gyártanak majd Túró Rudit. Együttműködési megállapodást írt alá az EU-Milk Technologies Kft. egy csunghszingi agrárcéggel, elsősorban Túró Rudi, kefir és joghurt előállítására.
Márkás kínai áruk központja épül Budapesten. Dubai után ez lesz a második hely a világon, ahol várhatóan az ezer legnagyobb és legfejlettebb kínai vállalat kínálja majd termékeit egész Európának.
Új, transzzsírsavmentes olajat fejlesztett ki a Dunkin Donuts. Az amerikai vállalat 28 olajfajtát próbált ki, amíg rátalált az ízben, állagban és egészségügyi hatásaiban is megfelelő termékre.
A komoly kihívások ellenére jó negyedévet zárt az InBev. A belga söripari vállalat söreladási volumene 2007 II. negyedévében 4,6 százalékos organikus növekedést mutatott az előző évhez képest, az árbevétel-növekedés mértéke pedig még ezt is meghaladta: 7,6 százalékos volt.
A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma. A 400 négyzetméter feletti üzlethelyiségek élelmiszer-piaci forgalmi részesedése a Nielsen piackutató adatai szerint 2 százalékkal, a 2500 négyzetméter feletti egységeké pedig egy százalékkal növekedett az első fél évben.
„Best Practice” címet nyert a Nestlé Hungária. A legnagyobb magyarországi élelmiszer-ipari vállalatot a fogyasztók tájékoztatása, a lakosság egészségtudatosságának fejlesztése terén folytatott tevékenysége, életmódprogramjai, valamint a folyamatos termékfejlesztésben megnyilvánuló felelős magatartása alapján választotta a legjobb tíz program közé a Magyar Public Relation Szövetség zsűrije.
Megkezdte első baranyai áruházának építését az Aldi. A német kereskedőlánc két év alatt húsz üzletet nyit Magyarországon, Pécs az egyik regionális elosztóközpont lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >