Hírmorzsák
HírmorzsákA REWE tulajdonában levő német diszkont-üzlethálózat újabb száz szupermarket csehországi megnyitását tervezi a következő három-öt évben. A tervezett beruházások értéke legkevesebb 100 millió euró. A Rewe-csoport Oroszországban is bővíti üzlethálózatát 20 új raktáráruházzal. A bővítést Közép-Oroszországban és a moszkvai régióban tervezik.
Hárommilliárd eurós zártkörű tőkeemelést hajtott végre a Danone, hogy csökkentse hitelállományát és növelje pénzügyi rugalmasságát. A cég eladósodottsága azt követően nőtt meg, hogy a Danone 2007-ben 12,3 milliárd euróért felvásárolta a Royal Numico bébiételgyártót.
Megőrizte gyorséttermi vezető helyét a McDonald’s a magyar piacon. 79 milliós vendégszám, 12 százalékos növekedés, 38,7 milliárd forintos forgalom és 1,54 milliárd forintos üzemi eredmény jellemezte a tavalyi évet. A jelenleg 5000 főt foglalkoztató társaság 99 egységet tart fenn részben saját, részben franchise-üzemeltetésben.
A Tesco Nagy-Britanniában, Ramsey városában építi első, teljes mértékben környezetbarát, azaz nulla károsanyag-kibocsátással működő üzletét. Az épület fő alapanyaga fa lesz, a fűtéshez és a működéshez szükséges energiát pedig napelemek és geotermikus rendszerek segítségével nyerik. A hírek szerint emiatt 25 százalékkal növekednek az építés költségei.
Nagy-Britanniában 7 százalékkal csökkentik a Mars és a Snickers csokik méretét, miközben fogyasztói áruk a régi marad. A gyártó cég is elismerte: jelentős visszaesés tapasztalható az eladásokban, ezért volt szükség erre a lépésre.
A Pepsi-csoport emelte a második negyedévre és az év egészére vonatkozó eredményvárakozását. A társaság már részvényenként 74 centes eredményt vár 2009. második negyedévében a korábbi 70 cent helyett. Egész évre vonatkoztatva 10 centtel többet: 2,30 dollár helyett 2,40 dollárt prognosztizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >