Hírmorzsák
HírmorzsákLogisztikai fejlesztésekbe kezdett Franciaországban a Lidl. A Schwarz-csoporthoz tartozó diszkontlánc 23 millió eurót költött a Grenoble közelében fekvő 30 ezer négyzetméteres logisztikai bázis kialakítására. Az új egységből a svájci határ közelében lévő 51 üzletét látja el a Lidl.
Megnyílt a Carrefour első üzlete Bulgáriában. A 8300 négyzetméteres üzlet több mint 50 ezer terméktípust kínál, ebből 3500 a kereskedelmi lánc saját terméke. A Fekete-tenger partján található Burgasban március 25-én kezdte meg működését a francia hálózat első hipermarketje.
Több mint 50 millió érintés nélküli kártya. Egy év alatt megkétszereződött a MasterCard® PayPass™ bankkártyák száma, és 2008 végére elérte az 50 milliót – áll a kártyatársaság közleményében. Ami a technológia nem bankkártya-alapú felhasználását illeti, a MasterCard által megkérdezett PayPass-felhasználók leginkább a PayPass kulcstartóban és a mobiltelefonra ragasztott matricában látnak fantáziát.
Stratégiai partnerséget kötött az STI és az orosz Vitrina. A POS-megoldások területén Oroszországban piacvezető céggel kezdeményezett új, stratégiai partnerség kiszélesíti az STI nemzetközi hálózatát. A moszkvai székhelyű Vitrina A Group a vizuális marketingkommunikáció területén specializálódott integrált megoldások szolgáltatására.
7,5 százalékos növekedéssel zárta a tavalyi évet az Auchan. A francia kereskedelmi vállalat nettó árbevétele elérte a 39,5 milliárd eurót, EBITDA eredménye 9,2 százalékkal nőtt, és meghaladta a 2,25 milliárd eurót. A kimagasló eredményekben a kelet-európai piacok jó teljesítménye is szerepet játszott.
Online televíziós adást indított a Marks&Spencer. A cég honlapjáról elérhető rövidfilmek között látható riport neves divattervezőkkel, divatbemutató, de a borkóstolás rejtelmeibe is beavat minket a „Your M&S TV”. Az online felület komoly növekedési lehetőséget kínál az áruházlánc számára, – tavaly karácsonykor az internetes értékesítés 29 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >