Hirdetési tilalom alatt az egészségtelen élelmiszerek Nagybritanniában
A brit médiafelügyelet tervei szerint a jövőben tilos lesz hírességek, valamint rajzfilmfigurák segítségével reklámozni az egészségtelen élelmiszereket.
Életbe lépett Nagy-Britanniában az egészségtelen élelmiszerek reklámozásának tilalma a 16 éven aluliaknak szóló tévéműsorokban. A mostani tiltás az utolsó fázisa az egészségtelen élelmiszerek reklámozása ellen indított összehangolt akciósorozatnak. Tavaly áprilisban tiltották be ezen termékek népszerűsítését a 7-9 évesek korosztályának szánt műsorokban, ez év decemberéig pedig a gyermekcsatornáknak teljesen ki kell iktatni ezeket a reklámokat.
Betiltják az egészségtelen élelmiszerek reklámcélú osztogatását, azok állítólagos egészségügyi vagy táplálkozási értékeinek feltüntetését is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >