Hirdetési tilalom alatt az egészségtelen élelmiszerek Nagybritanniában
A brit médiafelügyelet tervei szerint a jövőben tilos lesz hírességek, valamint rajzfilmfigurák segítségével reklámozni az egészségtelen élelmiszereket.
Életbe lépett Nagy-Britanniában az egészségtelen élelmiszerek reklámozásának tilalma a 16 éven aluliaknak szóló tévéműsorokban. A mostani tiltás az utolsó fázisa az egészségtelen élelmiszerek reklámozása ellen indított összehangolt akciósorozatnak. Tavaly áprilisban tiltották be ezen termékek népszerűsítését a 7-9 évesek korosztályának szánt műsorokban, ez év decemberéig pedig a gyermekcsatornáknak teljesen ki kell iktatni ezeket a reklámokat.
Betiltják az egészségtelen élelmiszerek reklámcélú osztogatását, azok állítólagos egészségügyi vagy táplálkozási értékeinek feltüntetését is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Piros lámpát kapott a görög befektető: bizonytalanságban az Alföldi Tej jövője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >