HÍR-es Íznapok a Vajdahunyadvárban
A HÍR-es Íznapok az Agrármarketing Centrum (AMC) saját szervezésében immáron második alkalommal kerül megrendezésre a városligeti Vajdahunyadvárban 2009. augusztus 29-30. között.
A rendezvény fő célja az AMC által 2002-ben megvalósított Hagyományok – Ízek – Régiók gyűjteményben szereplő különleges alapanyagok és termékek ismertebbé tétele, terjesztésük támogatása. Az ízes és zamatos, nagy múltú termesztőtájakkal rendelkező magyar zöldségek, gyümölcsök mellett a híres magyar pálinkák, borkészítmények, édesipari, cukrászati, és húsipari termékek, továbbá számos fűszer, malomipari és tejtermékek, száraztészták, összességében mintegy 300 bejegyzett HÍR-termék hirdeti ma is a magyar agrárium töretlen jó hírét. Tavaly a 2 nap alatt mintegy 8-10 ezer látogató kereste fel a rendezvényt, ami a népszerű helyszín mellett köszönhető a színes és változatos színpadi programoknak, a faházakban kiállított különleges élelmiszereknek, a hagyományosan magyaros melegkonyhának és a kerengőben kialakított színvonalas kézműves udvarnak is – írja az amc.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >