Hipermarketekben kampányol az élelmiszerpazarlás ellen a SPAR
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. idén is takarékosabb és gazdaságosabb élelmiszer felhasználásra buzdítja a vásárlókat.
„Az akcióval arra szeretnénk felhívni a vásárlóink figyelmét, hogy a jobb élelmiszer-felhasználás érdekében milyen sokat tehetnek egy-egy tudatos döntéssel. Például aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A 2019. január 18-án a budapesti Árkád bevásárlóközpont INTERSPAR áruházában induló, majd a nemrég megújult miskolci Szinvapark INTERSPAR hipermarketjében folytatódó akcióban, három-három hétvégén találkozhatnak a vásárlók a kampányban részt vevő hoszteszekkel, akik kóstoltatással, kvízjátékkal és hasznos információkkal, tanácsokkal és ötletekkel várják őket az élelmiszermentéssel kapcsolatban.
A kampány célja annak tudatosítása, hogy mit tehetünk vásárlóként azért, hogy minél kevesebb élelmiszer váljon hulladékká. Az úttörő kezdeményezés három éve indult útjára az Európai Unió támogatásával. A STREFOWA (Strategies to Reduce and Manage Food Waste) nemzetközi program a legideálisabb megoldásokat keresi az élelmiszerhulladék keletkezésének megelőzésére és visszaszorítására, valamint a hulladék kezelésének legjobb módjára. A projektben a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. partnereként vesz részt.
Az akció budapesti helyszíne:
INTERSPAR hipermarket – Árkád 2 bevásárlóközpont
1106 Budapest, Kerepesi út 61.
Nyitva tartás: H-Cs és Szo: 7:00–21:00, P: 7:00-22:00, V.: 8:30–19:00
Az akció időpontjai:
2019. január 18–20.
2019. január 25–27.
2019. február 1–3.
Az akció miskolci helyszíne:
INTERSPAR hipermarket – Szinvapark bevásárlóközpont
3527 Miskolc, Bajcsy-Zsilinszky utca 2–4.
Nyitva tartás: H-Szo: 6:00–22:00, V: 8:00–19:00
Az akció időpontjai:
2019. február 8–10.
2019. február 15–17.
2019. február 22–24.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >