Hiper személyreszabást tesztel a Tesco az Eagle Eye-jal
A Tesco az Eagle Eye technológiai céggel hiper-személyre szabott hűségprogram promóciót tervez egyes Clubcard tagok számára. Az együttműködés egyelőre egy évre szól, ám további egy évvel bővülhet.
A Retail Optimiser tudósítása szerint a brit kiskereskedelmi óriás ezzel a Clubcard-programmal 3 millió felhasználót szólít meg, melynek során bizonyos vásárlási célok, úgynevezett kihívások teljesítéséért cserében kedvezményeket és jutalmakat kínál. A kampány május 20-án indul és a tervek szerint hat hétig tart. Az ajánlatok és a tartalmak hiper személyre szabásához, amelyek először jelenhetnek meg valós időben, a Tesco technológiai partnere, az EagleAI adattudományi megoldására támaszkodik, amelyet 2024 januárjában indított el.
Az EagleAI új funkciójának algoritmusai minden vásárlóról mesterséges intelligencia alapú, holisztikus képet adnak. Az Eagle Eye a Tesco Clubcard Challenge előtt, alatt és után – a fizikai üzletekben és az online boltban minden egyes érintkezési ponton – valós időben elemzi, strukturálja és értékeli a vásárlók felhasználási magatartására vonatkozó nagy mennyiségű adatot. Az eredmények alapján a megoldás hiper személyre szabott tartalmakat, ajánlásokat és ajánlatokat hoz létre, és ezeket ügyfélspecifikusan jeleníti meg. A Tesco emellett könnyebben tudja irányítani a keresztértékesítési és upselling tevékenységeket.
A hűségprogram promóciójára kiválasztott Tesco Clubcard használók személyes meghívót kapnak a hathetes promócióban való részvételre. Amint a kártyatulajdonosok elfogadják a meghívást, tíz kihívást választhatnak ki az összesen húszból, és azokat a kampányidőszakon belül teljesíthetik. Jutalmul összesen 50 angol font értékű hűségprogram-pontokat kapnak.
Míg az egyik vásárló – korábbi vásárlási szokásai alapján – azt a feladatot kapja, hogy a következő hat hétben például 20 fontot költsön nyári grilltermékekre, addig egy másik felhasználó számára az a feladat, hogy tíz font értékben vásároljon növényi alapú termékeket. Amikor egy vásárló teljesíti az elfogadott kihívást, további Clubcard-pontokat kap. Ezek akár 100 font értékű jutalomra is beválthatók több mint 100 a Tesco által a programba bevont partnernél.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >