Hiper személyreszabást tesztel a Tesco az Eagle Eye-jal
A Tesco az Eagle Eye technológiai céggel hiper-személyre szabott hűségprogram promóciót tervez egyes Clubcard tagok számára. Az együttműködés egyelőre egy évre szól, ám további egy évvel bővülhet.
A Retail Optimiser tudósítása szerint a brit kiskereskedelmi óriás ezzel a Clubcard-programmal 3 millió felhasználót szólít meg, melynek során bizonyos vásárlási célok, úgynevezett kihívások teljesítéséért cserében kedvezményeket és jutalmakat kínál. A kampány május 20-án indul és a tervek szerint hat hétig tart. Az ajánlatok és a tartalmak hiper személyre szabásához, amelyek először jelenhetnek meg valós időben, a Tesco technológiai partnere, az EagleAI adattudományi megoldására támaszkodik, amelyet 2024 januárjában indított el.
Az EagleAI új funkciójának algoritmusai minden vásárlóról mesterséges intelligencia alapú, holisztikus képet adnak. Az Eagle Eye a Tesco Clubcard Challenge előtt, alatt és után – a fizikai üzletekben és az online boltban minden egyes érintkezési ponton – valós időben elemzi, strukturálja és értékeli a vásárlók felhasználási magatartására vonatkozó nagy mennyiségű adatot. Az eredmények alapján a megoldás hiper személyre szabott tartalmakat, ajánlásokat és ajánlatokat hoz létre, és ezeket ügyfélspecifikusan jeleníti meg. A Tesco emellett könnyebben tudja irányítani a keresztértékesítési és upselling tevékenységeket.
A hűségprogram promóciójára kiválasztott Tesco Clubcard használók személyes meghívót kapnak a hathetes promócióban való részvételre. Amint a kártyatulajdonosok elfogadják a meghívást, tíz kihívást választhatnak ki az összesen húszból, és azokat a kampányidőszakon belül teljesíthetik. Jutalmul összesen 50 angol font értékű hűségprogram-pontokat kapnak.
Míg az egyik vásárló – korábbi vásárlási szokásai alapján – azt a feladatot kapja, hogy a következő hat hétben például 20 fontot költsön nyári grilltermékekre, addig egy másik felhasználó számára az a feladat, hogy tíz font értékben vásároljon növényi alapú termékeket. Amikor egy vásárló teljesíti az elfogadott kihívást, további Clubcard-pontokat kap. Ezek akár 100 font értékű jutalomra is beválthatók több mint 100 a Tesco által a programba bevont partnernél.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét
A mai napon kihirdették az EU mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >Az AI lehet a kulcs az egyszemélyes vállalkozások nyári pihenéséhez
Ma Magyarországon 620 ezer regisztrált egyéni vállalkozó töri a fejét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >