Hidegh Sándor lett a Sága belföldi kereskedelmi igazgatója
A Sága Foods Zrt.-nél 2012 áprilisától új vezetői pozíciót hoztak létre, amely 4 szakterületet: a marketinget, a trade marketinget, a termékfejlesztést és az értékesítést foglalja magába. Az újonnan létrehozott belföldi kereskedelmi igazgatói posztot Hidegh Sándor (37) tölti be. Pályafutása alatt kizárólag FMCG, azon belül hazai és nemzetközi – induló, illetve több mint 100 éves múltú – cégeknél egyaránt tevékenykedett. Sokrétű szakmai tapasztalatot szerzett családi, illetve multinacionális vállalatirányítási szemléletű vállalatoknál is, amit a Ságánál most lehetősége nyílik kamatoztatni. Hidegh Sándor célkitűzése, hogy a jövőben kereskedelmi oldalról a fogyasztói és a partneri igényekre minél gyorsabban és hatékonyabban tudjon a Sága reagálni.
Tanulmányait a szegedi Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán menedzsment, majd a szolnoki Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán közgazdász szakon folytatta.
Hidegh Sándor szakmai pályafutását a Sió-Eckes Magyarország Kft.-nél kezdte 1997-ben üzletkötőként. Később Key account managerként feladata a nemzetközi vevőkkel való kapcsolattartás volt, szoros együttműködésben az üzletkötői csapattal. 2002-től a Findus Hungária Kft. trade managere lett, ahol közreműködött a prémium fagyasztott készételek szegmensének és a cég sales-marketing tevékenységének kiépítésében, a teljes hazai piacon.
Később a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.-nél, multinacionális környezetben, vezetőként teljes körű felelősséggel koordinálta a hazai, majd a nemzetközi láncokért felelős értékesítési csapatot. 2008-tól a Meggle Hungary Kft. country managereként a magyar leányvállalatot vezette, munkájával hozzásegítette a céget a Superbrands díjhoz. Feladata a német anyavállalat képviselete volt a márkás és sajátmárkás termékcsoportokon keresztül kiskereskedelmi, nagykereskedelmi, HoReCa és B2B területeken.
Hidegh Sándor 2012 áprilisától a Sága Foods Zrt. belföldi kereskedelmi igazgatója. „Fő feladatom, hogy az újonnan létrehozott kereskedelmi igazgatói poszt segítségével hatékonyan összefogjam és működtessem a marketing, trade marketing, termékfejlesztés és értékesítési területeket. A jövőben a fogyasztóink, partnereink felé professzionálisan kell képviselnünk értékeinket, előnyeinket, amelyek megkülönböztetnek minket a piac többi szereplőjétől. Legyen ez a saját takarmánnyal etetett, vállalatunk által nevelt pulykák révén biztosított kiváló hazai pulykahús, vagy a nemzetközi sztenderdek által garantált és nyomon követhető minőség, a termékeink piaci pozíciója, vagy éppen a csomagolásunk.” – mondta Hidegh Sándor a kinevezésével kapcsolatban.
Hidegh Sándor nős, egy kisfiú édesapja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >