Hidegben is jó döntés a fagyos!
A mirelit termékek biztonságosak, praktikusak, könnyen és gyorsan használhatók a konyhában. A METRO ráadásul éttermi minőségű saját márkás termékeket kínál ebben a kategóriában. A téli ünnepkör diktálta hajrában márpedig minden megspórolt perc aranyat ér.
Nyertes kategória
Az elmúlt év nagy nyertesei voltak a mirelit áruk a METRO-áruházakban – infláció ide vagy oda, a vendéglátósok körében töretlen az igény a napi munkát megkönnyítő, kiváló minőségű alapanyagból készült fagyasztott árura. A termékkategória 20%-nál is nagyobb forgalmat hozott az áruházláncnak az előző év azonos időszakához képest.
„Azt tapasztaljuk, hogy a profi vevők is jobban megválogatják, milyen márkájú termékeket vesznek. Saját márkás – METRO Chef és ARO – fagyasztott élelmiszereink nagy kiszerelésben és remek ár-érték arányban állnak rendelkezésükre, így ezek változatlanul népszerűek voltak a HoReCa-szektor szereplői körében. Nagy eredménynek tartom, hogy ezek a termékek stabilan elérhetők a szortimentben – annak ellenére, hogy a tapasztalat azt mutatja: sok helyen csökkentik a kínálatot a gazdaságosság jegyében” – árulta el Gosztola Tímea húskészítmény- és fagyasztottáru-beszerzési vezető.
Slágertermékek
A legjobban az elősütött fagyasztott burgonya és édesburgonya fogyott – ezeket a közkedvelt köretalapanyagokat különböző kiszerelésben és formában (hasáb, hullámos, steak, gratin) kínálja a METRO Nagykereskedelem. Slágerterméknek bizonyultak a fagyasztott desszertek is: muffinok, fánkok, lávasütik és torták. A két éve elérhető 1,6 kg-os, előre felszeletelt METRO Chef New York stílusú sajttorta egy-kettőre belopta magát a vendéglátósok szívébe: az autentikus recept alapján, minőségi hozzávalókból készült finomságot könnyen tudják értékesíteni a vendégek körében. A fagyasztott egzotikus gyümölcsök – kockára vágott mangó, mangósűrítmény, felezett avokádó – továbbra is keresettek voltak.
„A várakozásokon felül teljesített az ARO kétliteres jégkrémünk, amit egyébként érdemes a hidegebb hónapokban is vinni, hiszen kiválóan illik számos forró italhoz – például kávéhoz vagy forró csokoládéhoz is” – mutatott rá Gosztola Tímea.
Kényelmes és korszerű fagyasztóberendezésekben
A METRO az elmúlt években megújult áruházaiban (Budakalászon, Budapest Fóti úton, Ferencvárosban, Szegeden, Nyíregyházán, Szombathelyen, Győrben és Székesfehérváron) a mirelit termékeket nagyobb, modernebb és kényelmesebb prezentációs felületen kínálják. A hűtés korszerűsítésével párhuzamosan új, nagyobb mélyhűtőket és fagyasztószekrényeket kaptak az érintett áruházak. A vásárlók különösen az álló hűtőkamrák bevezetésének örültek, mert tartalmuk áttekinthetőbb, és a vásárlás lényegesen kevesebb hajolgatással jár.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Bocuse-bajnokok, ha találkoznak
A skandináv gasztronómia csillaga, a norvég Christian André Pettersen szeptemberben…
Tovább olvasom >30 éves magyarországi fennállását ünnepli a METRO
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >