Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej termékcsaládját, amely hagyományos tej és növényi alapú összetevők keverékéből készül.

Fotó: PlanetDairy
Az új termékek az AH saját márkás kínálatában jelentek meg országszerte – írja a Just Drinks.
A fejlesztés a dán PlanetDairy és a holland Farm Dairy Netherlands együttműködésében valósult meg. A PlanetDairy precíziós fermentációs eljárással ötvözi a tej alapanyagokat növényi komponensekkel, ami újfajta tejtermékeket eredményez. A gyártás a Farm Dairy létesítményében történik a hollandiai Lelystad városában.
– Büszkék vagyunk arra, hogy a holland kiskereskedők között élen járunk az innovációban – mondja Jan de Graaf, az Albert Heijn tejtermékekért felelős vezetője, hozzátéve, hogy ezzel az együttműködéssel a vállalat elsőként vezetett be a piacra a tejből és növényi italokból álló keveréket.
A 2022-ben alapított PlanetDairy korábban az Audu márkanév alatt már bemutatott hibrid sajtkínálatot – például mozzarella és cheddar változatokat – a skandináv piacokon. A cég célja, hogy portfólióját hibrid tejjel, sajttal és joghurtokkal bővítse tovább.
A vállalat szerint ez az innováció mérföldkő lehet az európai kiskereskedelemben, különösen a fenntarthatóbb tejtermékek iránti kereslet növekedésének tükrében.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >