Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az Ooops! márka love brand pozícióját erősíti, miközben technológiai szempontból is új mércét állít a kategóriában.
Papírterápia: új nézőpont a hétköznapokra
A kreatív koncepció a takarításhoz kapcsolódó mindennapi frusztrációkat dolgozza fel, azonban nem az emberek, hanem az életre kelt papírtermékek szemszögéből. A papírtörlő, zsebkendő, szalvéta és toalettpapír „terápiás” helyzetben osztja meg saját problémáit, humoros, többértelmű szójátékokra építve. A megközelítés egyszerre oldja a háztartási káosz feszültségét és pozícionálja az Ooops! márkát, mint támogató, szerethető mindennapi társat.
AI-megoldások a kreatív kivitelezésben
A kampány során a papírtermékek animálása és hangjának megalkotása mesterséges intelligencia alkalmazásával történt. Az AI-alapú mozgásgenerálás életszerű gesztusokat biztosít, míg a hangok valós beszédmintákra épülve, a karakterek személyiségéhez igazítva születtek meg. Ez a technológiai megoldás nemcsak látványos kreatív eszköz, hanem a Vajda-Papír jövőorientált gondolkodását is jól tükrözi.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Vajda-Papír – Magyarország piacvezető higiéniai papírgyártójaként – ilyen innovatív, korszakalkotó projekttel ünnepelheti az Ooops! márka 15. jubileumi évét. A Papírterápia számunkra is mérföldkő: megmutatja, hogy egy tradicionális iparágban is lehet merészen, újszerűen és fogyasztóközelien kommunikálni”
– hangsúlyozta Sztaniszláv Szabolcs, a Vajda-Papír Csoport Kereskedelmi és Marketing Igazgatója.
A kampány 2025. december 10-én indult tévéreklámokkal, amelyet online megjelenések követnek, majd 2026 januárjában óriásplakátokon, citylightokon is láthatóvá válik. A több fázisra bontott kommunikáció célja, hogy az Ooops! jubileumi jelenléte hosszabb időszakon át fókuszált és következetes maradjon.
Kampánycél: love brand pozíció erősítése
Az Ooops! a higiéniai papírtermékek piacán jól ismert, erős márka. A jubileumi kampány célja, hogy tovább erősítse a márka szerethetőségét és érzelmi kötődését a fogyasztókhoz, miközben friss, trendteremtő megoldásokkal mutatja meg megújult arcát.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő papíripari szakembereit képzi a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A papírformán túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Samsung mosógépei karbonlábnyom-csökkentési minősítést kaptak a DUCD előírása alapján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
