Hiányosak az európai gyermekek fogmosással kapcsolatos alapvető ismeretei
A Colgate® „TEGYÜNK AZ EGÉSZSÉGESEBB MOSOLYÉRT!” (2015) program keretén belül végzett Európát átfogó, 7500 szülő körében készített felmérés eredménye alapján a következő állapítható meg: annak ellenére, hogy a gyermekek több mint felét felvilágosítják a helyes fogmosási szokásokról, az mégsem rögzül bennük kellően. A gyermekek majdnem egyharmada (32%) csupán az első fogait mossa meg, míg a hátsók teljesen kimaradnak a fogmosásból. Ez pedig fogorvosi beavatkozáshoz vezethet már egészen fiatal korban: a 6 év alatti gyermekek 15%-ának már van tömött foga és 9%-uk pedig hétéves korára túl van az első foghúzáson! Bár a szülők nagyrésze sokat tesz azért, hogy gyermekeiket a megfelelő szájápolásra neveljék, mégis vannak olyan családok, ahol ez teljesen kimarad a mindennapi rutinból.
A felmérés arra is rávilágít, hogy Európában a szülők eltérő véleménnyel vannak a fogmosás időtartamára vonatkozóan; amíg a lengyelországi szülők közel kétharmada (62%) attól tart, hogy a gyermekük nem mos elég hosszan fogat, addig a belga szülőknek ez csupán 43%-áról mondható el. A megkérdezett szülők alig több mint a fele azért küzd gyermekével nap mint nap, hogy elég hosszan mossa a fogát, míg a gyermekek 14%-a füllent a szülőknek arról, hogy elég ideig mosta-e a fogát. A fogmosás gyermekeknek javasolt időtartama 2-3 perc.
A Colgate® „TEGYÜNK AZ EGÉSZSÉGESEBB MOSOLYÉRT!” program (2015) tanácsokkal és tippekkel kíván segíteni azoknak a szülőknek, akik számára küzdelmes a kicsiket a helyes szájápolási rutinra szoktatni. A program tapasztalt szakemberekkel arra törekszik, hogy a legjobb eszközökkel támogathassa az együttműködő családokat. “A korán kialakított megfelelő fogmosási rutin elsajátítása nagyon fontos a későbbi szájhigiéné kialakításában. Nemcsak az a fontos hányszor mosunk fogat, hanem az is hogyan és mikor. Meg kell értetni a gyerekekkel a napi rendszeres fogápolás fontosságát, ez pedig ebben a korban elsősorban a szülők felelőssége” – mondta Dr. Irmes Ferenc fogszakorvos, a Colgate-Palmolive tudományos munkatársa.
Kapcsolódó cikkeink
Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >