HFS Research: az EY garantálja a legmagasabb szintű robotizált folyamatautomatizálási szolgáltatásokat ügyfeleinek
Az EY-t választotta 2018 legjobb robotizált folyamatautomatizálási (RPA) szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research. A mesterséges intelligenciával és automatizálással foglalkozó nemzetközi kutatóközpont értékelésének alapja az innovációs tevékenység, a végrehajtás minősége, valamint a vállalati ügyfelek közvetlen visszajelzése volt a szolgáltatók teljesítményéről és kompetenciáiról.
Az RPA, vagyis a szoftverrobotok használatán alapuló intelligens automatizálás olyan üzleti megoldás, amellyel a gyakran ismétlődő feladatokat, mint például egy formanyomtatvány feldolgozása ki lehet váltani. Az EY globálisan több mint 2 000 szoftverrobotot használ, ezek közül 700 a belső működést támogatja, amelyek eddig több mint 2,1 millió munkaórát takarítottak meg a cégnek. Folyamatos beruházásokkal új szolgáltatásokat fejleszt ügyfeleinek, mint például a telekommunikációs területen használható megrendeléskezelő vagy az automatizált folyamat-feltérképező eszköz.
A jelentés kiemeli, hogy az EY egyike azon kevés szolgáltatónak, amely az RPA-tanácsadás során a változáskezelésre is összpontosít, biztosítva a vállalatok stabil működését az automatizálási folyamat alatt is.
„Noha erőteljesen hozzájárul a cégek átalakulásához, az RPA még mindig új piac, a szolgáltatók pedig fontos szerepet játszanak a tervezés, a végrehajtás, a menedzsment, a működtetés és az optimalizálás teljes életciklusában. Az EY robotizált folyamatautomatizálással támogatja a műveletek átalakítását végponttól végpontig. A tökéletes végrehajtás, az alkalmazott innováció és vízió, valamint az ügyfelek elégedettsége biztosítja vezető szerepét az RPA szolgáltatók között” – mondta Elena Christopher, a HFS Research kutatásért felelős alelnöke.
„Ez az elismerés tükrözi elkötelezettségünket aziránt, hogy nagy hatású, innovatív szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Az olyan feltörekvő technológiák, mint a blockchain, az IoT és az RPA gyors ütemben alakítják át a körülöttünk lévő világot, az üzleti modelleket és a vállalatok működését. Olyan intelligens automatizálási megoldásokat kívánunk nyújtani, amelyek képesek kihasználni az új technológiák előnyeit és a lehető legnagyobb hozzáadott értéket nyújtani az ügyfeleknek” – mondta el Demeter Ákos, az EY Tanácsadási Szolgáltatások üzletág partnere.
Kapcsolódó cikkeink
EY: Világszerte optimisták a vezérigazgatók – indulhat a növekedés
Tavalyhoz képest derűlátóbbak a vezetők a növekedési kilátásokkal kapcsolatban –…
Tovább olvasom >EY: Egyre több hazai cég használ mesterséges intelligenciát, nő a szakadék a vállalatok között
A hazai vállalatok közel kétharmada már használja vagy gondolkodik a…
Tovább olvasom >Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Milliók dönthetnek milliókról akár egy mozdulattal a Tescónál
Emberek millióinak kezében van újra több millió forint és környékbeli…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >