HFS Research: az EY garantálja a legmagasabb szintű robotizált folyamatautomatizálási szolgáltatásokat ügyfeleinek
Az EY-t választotta 2018 legjobb robotizált folyamatautomatizálási (RPA) szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research. A mesterséges intelligenciával és automatizálással foglalkozó nemzetközi kutatóközpont értékelésének alapja az innovációs tevékenység, a végrehajtás minősége, valamint a vállalati ügyfelek közvetlen visszajelzése volt a szolgáltatók teljesítményéről és kompetenciáiról.
Az RPA, vagyis a szoftverrobotok használatán alapuló intelligens automatizálás olyan üzleti megoldás, amellyel a gyakran ismétlődő feladatokat, mint például egy formanyomtatvány feldolgozása ki lehet váltani. Az EY globálisan több mint 2 000 szoftverrobotot használ, ezek közül 700 a belső működést támogatja, amelyek eddig több mint 2,1 millió munkaórát takarítottak meg a cégnek. Folyamatos beruházásokkal új szolgáltatásokat fejleszt ügyfeleinek, mint például a telekommunikációs területen használható megrendeléskezelő vagy az automatizált folyamat-feltérképező eszköz.
A jelentés kiemeli, hogy az EY egyike azon kevés szolgáltatónak, amely az RPA-tanácsadás során a változáskezelésre is összpontosít, biztosítva a vállalatok stabil működését az automatizálási folyamat alatt is.
„Noha erőteljesen hozzájárul a cégek átalakulásához, az RPA még mindig új piac, a szolgáltatók pedig fontos szerepet játszanak a tervezés, a végrehajtás, a menedzsment, a működtetés és az optimalizálás teljes életciklusában. Az EY robotizált folyamatautomatizálással támogatja a műveletek átalakítását végponttól végpontig. A tökéletes végrehajtás, az alkalmazott innováció és vízió, valamint az ügyfelek elégedettsége biztosítja vezető szerepét az RPA szolgáltatók között” – mondta Elena Christopher, a HFS Research kutatásért felelős alelnöke.
„Ez az elismerés tükrözi elkötelezettségünket aziránt, hogy nagy hatású, innovatív szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. Az olyan feltörekvő technológiák, mint a blockchain, az IoT és az RPA gyors ütemben alakítják át a körülöttünk lévő világot, az üzleti modelleket és a vállalatok működését. Olyan intelligens automatizálási megoldásokat kívánunk nyújtani, amelyek képesek kihasználni az új technológiák előnyeit és a lehető legnagyobb hozzáadott értéket nyújtani az ügyfeleknek” – mondta el Demeter Ákos, az EY Tanácsadási Szolgáltatások üzletág partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Már nem elég beszélni róla: hét kiemelt fenntarthatósági téma szerepel a magyar vállalatok napirendjén
A jelentéstétel nemcsak jogi kötelezettséggel, hanem stratégiai előnnyel is jár…
Tovább olvasom >Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról – nemzetközi felmérés
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >