HFS Research: A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója
Az EY-t választotta 2020 legjobb HR-szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research, az innovatív üzlet- és szervezetfejlesztési megoldásokkal foglakozó nemzetközi kutatóközpont.
A több mint 400 vezető bevonásával készült globális tanulmány azt mérte fel, hogy a vizsgált tanácsadók mennyire hatékonyan segítik, hogy ügyfeleiknél valóban pozitív élmény legyen dolgozni. A megfelelő HR-folyamatok kialakításával ugyanis olyan környezet teremthető egy szervezetnél, amely erősíti az ott dolgozók elkötelezettségét, ezáltal a teljesítményük és az eredményességük is javulhat. A felmérés során az EY globális személyügyi tanácsadással foglalkozó üzletága bizonyult a terület legjobb szolgáltatójának.
A tanulmány szerint az EY erősségei közé tartozik, hogy újító megközelítéssel ad választ ügyfelei problémáira, valamint akár az egyes munkafolyamatok szintjére lebontott HR-szolgáltatásokat is nyújt. A tanácsadócég regionális, helyi piacokra fókuszáló üzleti gyakorlatát, valamint fejlett digitális megoldásait is kihangsúlyozta a riport, amik azonnali információt biztosítanak a pozitív munkáltatói élmény fokozása kapcsán elért eredményekről, így lehetővé teszik annak folyamatos fejlesztését.
„Magyarországon is egyre több cég fordít kiemelt figyelmet arra, hogy a munkavállalói minél jobban érezzék magukat náluk, hiszen ez jelentősen növeli a dolgozók elkötelezettségét, teljesítményét, ezáltal a vállalatok hatékonyságát. A HFS Research szakmai elismerése megerősít bennünket abban, hogy tovább fejlesszük HR-megoldásainkat, amivel hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeres működéséhez: legyen szó szervezeti változások hatékony bevezetéséről a munkavállalók bevonására építve, vezetőfejlesztésről vagy a jövő munkahelyéhez kapcsolódó szolgáltatásainkról” – mondta Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadás Üzletág Partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi csúcson a magyar M&A-piac
Rekordértéket ért el tavaly a hazai tranzakciós piac – derül…
Tovább olvasom >EY: Kiveszőben a márkahűség – szinte csak az ár-értékarány számít
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt,…
Tovább olvasom >Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >