HFS Research: A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója
Az EY-t választotta 2020 legjobb HR-szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research, az innovatív üzlet- és szervezetfejlesztési megoldásokkal foglakozó nemzetközi kutatóközpont.
A több mint 400 vezető bevonásával készült globális tanulmány azt mérte fel, hogy a vizsgált tanácsadók mennyire hatékonyan segítik, hogy ügyfeleiknél valóban pozitív élmény legyen dolgozni. A megfelelő HR-folyamatok kialakításával ugyanis olyan környezet teremthető egy szervezetnél, amely erősíti az ott dolgozók elkötelezettségét, ezáltal a teljesítményük és az eredményességük is javulhat. A felmérés során az EY globális személyügyi tanácsadással foglalkozó üzletága bizonyult a terület legjobb szolgáltatójának.
A tanulmány szerint az EY erősségei közé tartozik, hogy újító megközelítéssel ad választ ügyfelei problémáira, valamint akár az egyes munkafolyamatok szintjére lebontott HR-szolgáltatásokat is nyújt. A tanácsadócég regionális, helyi piacokra fókuszáló üzleti gyakorlatát, valamint fejlett digitális megoldásait is kihangsúlyozta a riport, amik azonnali információt biztosítanak a pozitív munkáltatói élmény fokozása kapcsán elért eredményekről, így lehetővé teszik annak folyamatos fejlesztését.
„Magyarországon is egyre több cég fordít kiemelt figyelmet arra, hogy a munkavállalói minél jobban érezzék magukat náluk, hiszen ez jelentősen növeli a dolgozók elkötelezettségét, teljesítményét, ezáltal a vállalatok hatékonyságát. A HFS Research szakmai elismerése megerősít bennünket abban, hogy tovább fejlesszük HR-megoldásainkat, amivel hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeres működéséhez: legyen szó szervezeti változások hatékony bevezetéséről a munkavállalók bevonására építve, vezetőfejlesztésről vagy a jövő munkahelyéhez kapcsolódó szolgáltatásainkról” – mondta Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadás Üzletág Partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Már nem elég beszélni róla: hét kiemelt fenntarthatósági téma szerepel a magyar vállalatok napirendjén
A jelentéstétel nemcsak jogi kötelezettséggel, hanem stratégiai előnnyel is jár…
Tovább olvasom >Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról – nemzetközi felmérés
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >