HFS Research: A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója
Az EY-t választotta 2020 legjobb HR-szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research, az innovatív üzlet- és szervezetfejlesztési megoldásokkal foglakozó nemzetközi kutatóközpont.
A több mint 400 vezető bevonásával készült globális tanulmány azt mérte fel, hogy a vizsgált tanácsadók mennyire hatékonyan segítik, hogy ügyfeleiknél valóban pozitív élmény legyen dolgozni. A megfelelő HR-folyamatok kialakításával ugyanis olyan környezet teremthető egy szervezetnél, amely erősíti az ott dolgozók elkötelezettségét, ezáltal a teljesítményük és az eredményességük is javulhat. A felmérés során az EY globális személyügyi tanácsadással foglalkozó üzletága bizonyult a terület legjobb szolgáltatójának.
A tanulmány szerint az EY erősségei közé tartozik, hogy újító megközelítéssel ad választ ügyfelei problémáira, valamint akár az egyes munkafolyamatok szintjére lebontott HR-szolgáltatásokat is nyújt. A tanácsadócég regionális, helyi piacokra fókuszáló üzleti gyakorlatát, valamint fejlett digitális megoldásait is kihangsúlyozta a riport, amik azonnali információt biztosítanak a pozitív munkáltatói élmény fokozása kapcsán elért eredményekről, így lehetővé teszik annak folyamatos fejlesztését.
„Magyarországon is egyre több cég fordít kiemelt figyelmet arra, hogy a munkavállalói minél jobban érezzék magukat náluk, hiszen ez jelentősen növeli a dolgozók elkötelezettségét, teljesítményét, ezáltal a vállalatok hatékonyságát. A HFS Research szakmai elismerése megerősít bennünket abban, hogy tovább fejlesszük HR-megoldásainkat, amivel hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeres működéséhez: legyen szó szervezeti változások hatékony bevezetéséről a munkavállalók bevonására építve, vezetőfejlesztésről vagy a jövő munkahelyéhez kapcsolódó szolgáltatásainkról” – mondta Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadás Üzletág Partnere.
Kapcsolódó cikkeink
EY: Már csak pár napig kérelmezhetik a hazai cégek a termékeiket sújtó vámok felfüggesztését
Február végéig kell lépniük azoknak a vállalkozásoknak, amelyek jövő év…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Felkészülten keresik a legjobb akciókat a vásárlók – EY karácsonyi felmérés
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >