Hetvenötezer újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék Csomagok
A fiatal családok magyar termékekkel való elérése, a hazai gazdaság erősítése egyaránt célja a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. együttműködésében induló projektnek, a „Magyar Termék Csomagnak”. Márciustól 10 hónapon keresztül országosan 75.000 újszülött családjához jutnak el a Magyar Termék védjegyet használó kis-, és középvállalatok marketingkommunikációs anyagai, termékei. A program célja, hogy felhívják a fiatal családok figyelmét a magyar termékek fogyasztásának fontosságára.
Vedd a magyart, védd a hazait! – ez a fő üzenete a két magyar vállalkozás közös programjának. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a PromoBox Kft. összefogásának köszönhetően 2018 folyamán 75.000 újszülött családjához juttatnak el egy, a magyar termékeket népszerűsítő információs csomagot.
Felelős vállalkozásként a PromoBox Kft. 2010-es alapítása óta kiemelt hangsúlyt fektet a magyar vállalkozások által forgalmazott termékek, szolgáltatások bemutatására, a hazai cégek megismertetésére, a magyar termékek fogyasztásának fontosságára, annak gazdaságélénkítő hatása miatt.
Fejérdy Zsófia, a PromoBox Kft. tulajdonos ügyvezetője kiemelte: “Komoly felelősség eljutni valamennyi családhoz a születés pillanatában, hiszen a promóciós ajándékcsomaggal az információkon túl értéket is közvetítünk. Piacvezető családmarketinggel foglalkozó cégként folyamatosan keressük, hogyan tudnánk még több hasznos ajándékot átadni a családoknak. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-vel való együttműködésnek köszönhetően a BabaCsomagban a kiváló nemzetközi termékek mellett még több magyar terméket tudunk bemutatni. Hiszünk abban, hogy a hazai termékek népszerűsítésével a magyar gazdaságot erősebbé tudjuk tenni, miközben a fiatal családok vásárlási döntéseit is segítjük.”
A BabaCsomag 100%-os lefedettséggel valamennyi kórház szülészeti osztályán keresztül eljut a magyar családokhoz gyermekük születésekor. 10 hónapon át a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. által összeállított edukációs anyag és kéthavonta más magyarországi vállalat termékmintája is helyet kap benne a két cég összefogásának köszönhetően.
“A Magyar Termék ma már több, mint védjegy. Márkanév, amelyet ismernek és keresnek is a vásárlók, és olyan közösség, amelynek cégei együtt, hatékonyan tesznek egymás jó hírnevének erősítéséért.” – hangsúlyozza Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A tizenkét éve alapított társaság védjegyei több mint 160 cég mintegy négyezer termékén, szolgáltatásán találhatóak meg. A védjegyek igazolják egy termék eredetét, garantálják a megbízhatóságot, a folyamatos ellenőrzést, a jogszabályoknak való megfelelést, különös tekintettel a fogyasztó korrekt tájékoztatását. A magyar termékek garantáltan a legjobbat nyújtják az egész család számára, hiszen hazai feldolgozással, lehetőleg hazai alapanyagokból készülő, ellenőrzött árucikkekről, szolgáltatásokról van szó. A tudatos vásárlók egy ilyen termék megvásárlásával a hazánkban működő vállalkozásokat és ezen keresztül a magyar gazdaság fejlődését is támogatják, a rövidebb szállítás miatt pedig a környezetet is óvják.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >