Hetvenmillió forinttal támogatja az Ökumenikus Segélyszervezetet a Tesco
A Tesco tizenharmadik alkalommal csatlakozott az Ökumenikus Segélyszervezet adventi adománygyűjtéséhez, amelynek során több mint 57 millió forint gyűlt össze a rászorulók javára, majd ezt az áruházlánc 60 millió forintra egészítette ki, valamint idén további 10 millió forinttal támogatja a segélyszervezetet.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/01/pexels-kindel-media-6773401-scaled.jpg)
Folyamatos az együttműködés a segélyszervezet és a Tesco között
Az Ökumenikus Segélyszervezet MTI-hez eljuttatott szerdai közleménye szerint a vásárlók a kampány során összesen 226 853 darab adománykupont vettek az áruházlánc üzleteiben 2022. november 14. és december 24. között. A kezdeményezés mellé állt Kovács Kokó István olimpiai bajnok ökölvívó, az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövete, Gyurta Dániel olimpiai bajnok úszó és Wolf Kati énekes is.
Mint írták, a Tesco többek között a szervezet Kapaszkodó programját is rendszeresen támogatja, stratégiai partnerként pedig az ukrajnai menekülteknek nyújtott azonnali, közös segítséggel nemrég új szintre emelte együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezettel, ezért is döntött úgy, hogy idén 10 millió forinttal járul hozzá a Segélyszervezet Folytatási Alapjához.
Kapcsolódó cikkeink
Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >