Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így az országban összesen 700-ra nőtt boltjainak száma.
A 45 millió eurós beruházással járó bővítés több mint 160 új munkahelyet teremtett és megszilárdította a Lidl jelenlétét hat spanyol autonóm közösségben – közölte a kereskedő.
A hét új üzlet Benalmádena (Málaga), Yaiza (Lanzarote), Algemesí (Valencia), Benidorm (Alicante), Gernika (Vizcaya), Cambados (Pontevedra) és León városában található.
A legfontosabbak közé tartozik egy 1400 négyzetméteres üzlet újranyitása Algemesíben, valamint egy történelmi jelentőségű épületnek egy új üzlet számára történő felújítása Gernikában, amely a vállalat első üzlete Baszkföldön.
Terjeszkedési tervek
A Lidl España 2024 márciusa és 2025 februárja között körülbelül 40 üzletet kíván nyitni.
A vállalat közelmúltbeli logisztikai bővítése keretében Constantíban (Tarragona) egy új elosztóközpont épült, míg Martorellben (Barcelona) egy nagy raktár építése van folyamatban.
E legutóbbi bővítés összhangban van a vállalatnak azzal az előző vezérigazgató, Ferran Figueras által meghirdetett céljával, hogy az országban 1000 üzletből álló hálózatot építsen.
A Lidl 2023 és 2024 között 480 millió eurót invesztált 60 üzlet megnyitásába, amelyek közül 20 tavaly óta fogadja a vásárlókat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >