Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!” elnevezésű kampányának óriásplakátjaival, melyeken ezúttal nem dagadó izomzatú testépítők, hanem olyan példaképek szerepelnek, akik valamilyen egészségügyi krízishelyzetből a sport segítségével álltak fel. A hétköznapi emberek motiváló történeteinek fő tanulsága, hogy a súlyzós edzés és az annak során elsajátított szemlélet, küzdeni akarás és kitartás olyan élethelyzetekben is segíthet, ahol hajlamosak vagyunk feladni a küzdelmet. A kampányarcokat egy videószpotban, illetve egy háromrészes videó- és egy háromrészes cikksorozat keretein belül ismerhetik meg a nézők és az olvasók, melyek a plakátokkal párhuzamosan jelennek majd meg.
Make A Difference
A BioTechUSA-cégcsoporthoz tartozó Scitec Nutrition felelős márkaként nemcsak rendszeresen adományoz és társadalmi párbeszédet kezdeményez, de évtizedek óta a súlyzós edzés, mint sportág elkötelezett támogatójaként azt is fontosnak tartja, hogy pozitív példákat mutasson be és ezzel másoknak is üzenjen, így sarkallva őket a testmozgásra.
Így az aktuális kampány főszereplői olyan emberek lettek, akik fizikai felépülésében kulcsszerepet játszott az edzőtermi edzés. Az ő történetük ékes bizonyítéka annak, hogy a sportban elsajátított elhivatottság, céltudatosság az élet minden területén kamatoztatható, ahogy azt a márka Make A Difference szlogenje is üzeni, így végül a változás nemcsak a sportra, hanem az egész életünkre, és ezen keresztül mások életébe is begyűrűzik.
Motiváció, betegségek, test feletti kontroll
A kampányban a szereplők történetén keresztül, pszichológus szakértő és márkanagykövetek bevonásával három tematikai bontásban mutatják be a nem mindennapi kitartást és akaratot, mindhárom részben fontos elem a mentális erő. Az első a felépülés és a motiváció kapcsolatát járja körül, melynek fókuszában a súlyzós edzés, mint olyan inspiráció áll, ami segíthet túllendülni egy hirtelen bekövetkező egészségügyi vészhelyzeten. Bemutatásra kerül, hogy egy ilyen krízisben honnan nyerhetünk motivációt és az is, hogy miért nehéz megélni egy ilyen személyes tragédiát.
A második szakaszban azt a kulcskérdést járják körbe, hogy egy gyógyíthatatlan betegség esetében miképpen dolgozható fel a folyamatosan romló egészségi állapot és egy ilyen élethelyzetben hogyan segíthet a sport a javulásban, a szinten tartásban. Bemutatják azon vélt félelmeket, melyek a súlyzós edzés elkezdésétől egy érintettben megfogalmazódhatnak állapota, kora, vagy az esetleges edzőtermi ismeretek hiányából fakadóan.
A záró fejezetben a test feletti kontroll kerül bemutatásra: egyfelől a kontrollvesztés, másfelől az egyén önmagára gyakorolt túlkorlátozása. Erről a két végletről esik szó és a kapcsolódó mentális állapotról, különösképpen a férfiak esetében megjelenő rögeszmés kontrollvágyról, valamint arról, hogy ez miből is eredhet és hogyan oldható fel.
Küzdöttek és győztek
A kampányban résztvevő hétköznapi hősöket a Scitec Nutrition egy felhíváson keresztül választotta ki saját követői közül, olyan arcokat keresve, akik heroikus küzdelmüket elmesélve másokat is ösztönözhetnek arra, hogy a legnehezebb élethelyzetekben is megtalálják a motivációt a talpra álláshoz. Bogár Andreánál gyógyíthatatlan antigén okozta autoimmun betegséget diagnosztizáltak, mely részleges bénuláshoz vezetett. Lukács Istvánnak súlyos autóbalesete volt, melynek következtében mindkét karja brutálisan sérült. Majdán Márk depresszióval küzdött, ami átcsapott evészavarba, mert úgy érezte, a teste az egyetlen, ami felett kontrollt érez. Paczuk Ádám junior erőemelő súlyos autóbalesetet szenvedett, hetekig feküdt kómában, a felébredése után amnéziája lett. A rehabilitáció alatt agyvérzést kapott és a fél oldalára lebénult, a beszédet, az írást és a járást is újra kellett tanulnia. Szervánszky Zsoltnak egy autoimmun betegség következtében leállt mindkét veséje, átültetésre volt szüksége, a 75 éves édesapja veséjét kapta meg. Tier Zsuzsannánál egy torokgyulladásból teljes bénulás alakult ki, a vírus megtámadta a gerincvelőjét, kérdéses volt, hogy valaha fog-e még tudni járni. Mindannyiójukban az a közös, hogy többek között az edzőtermi edzés segített nekik abban, hogy fizikailag és mentálisan is elkezdjék visszanyerni erejüket.
Az óriásplakátokon a hat kampányarc közül hárman szerepelnek Kathi Béla, kétszeres Superbody abszolút győztes, WABBA-világbajnok, erőemelő és fekvenyomó országos bajnok társaságában, aki szintén először került fel a márka óriásplakátjaira. Kathi Béla igazi legenda a súlyzós edzést végzők körében, emellett pedig a Scitec Nutrition Jószívű Testépítők Akcióban elnevezésű társadalmi felelősségvállalási programjának jótékony márkanagykövete is. A videósorozatban Bélán kívül Szmereka László profi testépítő is feltűnik márkanagykövetként, illetve szakértőként Dr. Babusa Bernadett klinikai szakpszichológus is.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >