Heti ezer szendviccsel gondoskodik a SPAR a járványügyi dolgozók étkeztetéséről
Idén is csatlakozik a kiskereskedelmi áruházlánc az Etesd nonprofit közhasznú szervezet “Etesd a dokit 3.” projektjéhez. A SPAR Magyarország hidegkonyhai ételadománnyal segíti a járvány elleni védekezésben résztvevő egészségügyi dolgozók munkáját.
„A koronavírus világjárvány idején az első vonalban harcoló orvosok, ápolók, egészségügyi munkatársak, szakmai szervezetek munkáját jelentősen képesek segíteni a civilek, az üzleti élet szereplői és az állami szervek kooperációja. Ilyen önzetlen együttműködés az Etesd nonprofit közhasznú szervezet “Etesd a dokit 3.” nevű projektje is, amelyhez a SPAR ismét csatlakozik. A vállalat az egy évvel korábbi pénz- és élelmiszer-adományhoz hasonlóan újabb étkezési támogatást biztosít a járványügyi dolgozóknak” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat március 30-tól heti 1000, a SPAR enjoy. convenience üzemben készülő szendvicset ad térítésmentesen az egészségügy járványvédekezésében résztvevőknek. Az üzletlánc üllői üzemegysége a többféle összetételű és ízesítésű hidegkonyhai készítményt határozatlan ideig biztosítja.
Az Etesd a Dokit! civil kezdeményezés tevékenységét az áruházlánc 2020 tavaszán szintén szendvicsekkel és másfél millió forint adománnyal támogatta, amelyből naponta több mint száz egészségügyi munkatárs ingyenes meleg ebédjéről gondoskodtak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >