Már 800 ezer látogatóval dicsekedhet a Corvin
Október 27-i megnyitása óta az új belvárosi bevásárlóközpont, a Corvin kiemelt hangsúlyt fektet a fejlesztésre és az üzemeltetésre. Utóbbi igen hatékonynak bizonyult a nyitás óta eltelt időben, újabb és újabb kiskereskedelmi láncok nyitják meg ugyanis üzleteiket a Corvinban.
A spanyol ruházati márka, a Mango december 6-án nyitotta meg legújabb, azaz Magyarországon immár 6. üzletét mintegy 255 négyzetméteren, december 9-én pedig a német drogéria-hálózat, a Müller nyitotta meg 1,479 négyzetméteres üzletét, amelyben a lakásberendezési kellékek mellett élelmiszerek, kozmetikai cikkek, háztartási termékek, játékok, írószer-és papíráruk egyaránt megtalálhatóak. Az új üzlet az első budapesti, összességében a 69. magyarországi üzlete a német cégcsoportnak.
A nyitás óta eltelt több mint egy hónap sikeres üzemeltetésének eredménye a több mint 800,000 látogató. A hivatalos nyitónapon mintegy 60,000-en látogattak el a bevásárlóközpontba, ez a mutató azóta sem csökkent, hiszen hétvégenként átlagosan mintegy 56,000-en fordulnak meg a Corvinban, jóval meghaladva a többi bevásárlóközpontban regisztrált látogatószámot – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >