Már 800 ezer látogatóval dicsekedhet a Corvin
Október 27-i megnyitása óta az új belvárosi bevásárlóközpont, a Corvin kiemelt hangsúlyt fektet a fejlesztésre és az üzemeltetésre. Utóbbi igen hatékonynak bizonyult a nyitás óta eltelt időben, újabb és újabb kiskereskedelmi láncok nyitják meg ugyanis üzleteiket a Corvinban.
A spanyol ruházati márka, a Mango december 6-án nyitotta meg legújabb, azaz Magyarországon immár 6. üzletét mintegy 255 négyzetméteren, december 9-én pedig a német drogéria-hálózat, a Müller nyitotta meg 1,479 négyzetméteres üzletét, amelyben a lakásberendezési kellékek mellett élelmiszerek, kozmetikai cikkek, háztartási termékek, játékok, írószer-és papíráruk egyaránt megtalálhatóak. Az új üzlet az első budapesti, összességében a 69. magyarországi üzlete a német cégcsoportnak.
A nyitás óta eltelt több mint egy hónap sikeres üzemeltetésének eredménye a több mint 800,000 látogató. A hivatalos nyitónapon mintegy 60,000-en látogattak el a bevásárlóközpontba, ez a mutató azóta sem csökkent, hiszen hétvégenként átlagosan mintegy 56,000-en fordulnak meg a Corvinban, jóval meghaladva a többi bevásárlóközpontban regisztrált látogatószámot – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >