Hétfőtől a Tescóban is lehet SZÉP-kártyával fizetni
Hétfőtől május 31-ig valamennyi hazai Tesco áruházban elfogadják fizetőeszközként az OTP, az MKB, valamint a K&H által kibocsátott SZÉP-kártyákat hideg élelmiszer vásárlására. A SZÉP-kártya bármelyik zsebéből, tehát nem csak a vendéglátásról, hanem a szálláshely, illetve a szabadidő alszámláról is vásárolhatók élelmiszerek, az alkohol kivételével – ismertette hétfői közleményében az áruházlánc.

Hétfőtől hideg élelmiszer vásárolható a Tesco üzleteiben SZÉP-kártyával
A Tesco pénztárakban a vásárló ugyanabban a tranzakcióban ki tudja fizetni a SZÉP-kártyás és az egyéb termékeket is. Ilyen esetben a SZÉP-kártyával kell először fizetnie. A rendszer ekkor automatikusan elvégzi a termékek kategorizálását és megállapítja, hogy mely termékek vételára egyenlíthető ki SZÉP-kártyával. Egy tranzakción belül csak egyféle SZÉP-kártya-zseb használható. A SZÉP-kártyás fizetést követően a fennmaradó összeget más fizetőeszközzel rendezheti a vásárló.
Mint hozzátették, az önkiszolgáló kasszákban és a Scan&Shop szolgáltatás használata esetén várhatóan 2-3 hét múlva lesz lehetséges a SZÉP-kártyás fizetés.
A 199 magyarországi Tesco-üzlet a 2021-es pénzügyi év első felében 282,6 milliárd forint – 415,60 forintos átlagos fontárfolyamon számolva 680 millió font – forgalmat bonyolított le a vállalat legutóbbi elérhető beszámolója szerint.
Magyarországon a Tesco 2020-ban korábbi beszámolója szerint 545,41 milliárd forint – 396,40 forint/font egész éves átlagos árfolyammal számolva 1,376 milliárd fontnak megfelelő – bevételt ért el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >