Hétfőtől a Tescóban is lehet SZÉP-kártyával fizetni
Hétfőtől május 31-ig valamennyi hazai Tesco áruházban elfogadják fizetőeszközként az OTP, az MKB, valamint a K&H által kibocsátott SZÉP-kártyákat hideg élelmiszer vásárlására. A SZÉP-kártya bármelyik zsebéből, tehát nem csak a vendéglátásról, hanem a szálláshely, illetve a szabadidő alszámláról is vásárolhatók élelmiszerek, az alkohol kivételével – ismertette hétfői közleményében az áruházlánc.

Hétfőtől hideg élelmiszer vásárolható a Tesco üzleteiben SZÉP-kártyával
A Tesco pénztárakban a vásárló ugyanabban a tranzakcióban ki tudja fizetni a SZÉP-kártyás és az egyéb termékeket is. Ilyen esetben a SZÉP-kártyával kell először fizetnie. A rendszer ekkor automatikusan elvégzi a termékek kategorizálását és megállapítja, hogy mely termékek vételára egyenlíthető ki SZÉP-kártyával. Egy tranzakción belül csak egyféle SZÉP-kártya-zseb használható. A SZÉP-kártyás fizetést követően a fennmaradó összeget más fizetőeszközzel rendezheti a vásárló.
Mint hozzátették, az önkiszolgáló kasszákban és a Scan&Shop szolgáltatás használata esetén várhatóan 2-3 hét múlva lesz lehetséges a SZÉP-kártyás fizetés.
A 199 magyarországi Tesco-üzlet a 2021-es pénzügyi év első felében 282,6 milliárd forint – 415,60 forintos átlagos fontárfolyamon számolva 680 millió font – forgalmat bonyolított le a vállalat legutóbbi elérhető beszámolója szerint.
Magyarországon a Tesco 2020-ban korábbi beszámolója szerint 545,41 milliárd forint – 396,40 forint/font egész éves átlagos árfolyammal számolva 1,376 milliárd fontnak megfelelő – bevételt ért el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mindhárom SZÉP-kártya elfogadott a NÖF összes műemléki helyszínén
A Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft. (NÖF) által üzemeltetett valamennyi…
Tovább olvasom >NGM: júniusban 44 milliárd forintot költöttek SZÉP-kártya birtokosok
A SZÉP-kártya, a 2024-es rekordévet követően, idén is a belföldi…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >