Hetedik napja a Tesco az Árfigyelő bajnok
A kiskereskedelmi áruházláncok közül már hetedik napja a Tesco kínálja a legkedvezőbb árakat az Árfigyelő összesítése szerint. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) által tavaly nyáron elindított online felület adatainak összehasonlítása szerint az egységárakat figyelembe véve a Tesco szeptember 11. óta minden nap az élre került az összes láncnál elérhető termékkategóriák közül az adott kategória legolcsóbb termékeiből álló kosár esetén.

A vállalat újabb több mint 900 árucikket vont be az Árgarancia programba
A Tesco a kötelező akciózás megszüntetését követően is alacsony árakkal támogatja a családi kiadások visszaszorítását azzal, hogy nemcsak egy-egy termék árát tartja versenyképesen, hanem több ezer terméken alacsony árakat kínál, hogy a vásárlási szokásoktól függetlenül a vásárlás végösszege is alacsony legyen. Ezt támasztja alá az Árfigyelő egységáras kosarainak összehasonlítása is, amely alapján szeptember 11. és 17. között, hét napon keresztül a mindegyik áruházláncban elérhető termékkategóriákban a kategóriánként legkedvezőbb árú termékekből összeállított kosarak közül a Tescóé lett a legolcsóbb.
Szeptember 12-étől kezdődően a vállalat újabb több mint 900 árucikket vont be az Árgarancia programba, a leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítve az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón kapható a Tescónál. Az áruházlánc ezzel összesen már közel 1700 termék esetében vállal garanciát arra, hogy amennyiben valaki alacsonyabb áron jut hozzá ezekhez a termékekhez, visszafizeti neki a különbözetet.
Az áruházlánc ezzel az akcióval az eddigiekhez képest újabb több mint 900, gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan, valamint további 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek. A Tesco ezzel együtt több ezer fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón, hozzájárulva a háztartási kiadások csökkentéséhez és a hazai belső fogyasztás ösztönzéséhez.
Mindezen felül a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-étől a korábbi, háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >