Hetedik napja a Tesco az Árfigyelő bajnok
A kiskereskedelmi áruházláncok közül már hetedik napja a Tesco kínálja a legkedvezőbb árakat az Árfigyelő összesítése szerint. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) által tavaly nyáron elindított online felület adatainak összehasonlítása szerint az egységárakat figyelembe véve a Tesco szeptember 11. óta minden nap az élre került az összes láncnál elérhető termékkategóriák közül az adott kategória legolcsóbb termékeiből álló kosár esetén.
A Tesco a kötelező akciózás megszüntetését követően is alacsony árakkal támogatja a családi kiadások visszaszorítását azzal, hogy nemcsak egy-egy termék árát tartja versenyképesen, hanem több ezer terméken alacsony árakat kínál, hogy a vásárlási szokásoktól függetlenül a vásárlás végösszege is alacsony legyen. Ezt támasztja alá az Árfigyelő egységáras kosarainak összehasonlítása is, amely alapján szeptember 11. és 17. között, hét napon keresztül a mindegyik áruházláncban elérhető termékkategóriákban a kategóriánként legkedvezőbb árú termékekből összeállított kosarak közül a Tescóé lett a legolcsóbb.
Szeptember 12-étől kezdődően a vállalat újabb több mint 900 árucikket vont be az Árgarancia programba, a leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítve az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón kapható a Tescónál. Az áruházlánc ezzel összesen már közel 1700 termék esetében vállal garanciát arra, hogy amennyiben valaki alacsonyabb áron jut hozzá ezekhez a termékekhez, visszafizeti neki a különbözetet.
Az áruházlánc ezzel az akcióval az eddigiekhez képest újabb több mint 900, gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan, valamint további 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek. A Tesco ezzel együtt több ezer fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón, hozzájárulva a háztartási kiadások csökkentéséhez és a hazai belső fogyasztás ösztönzéséhez.
Mindezen felül a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-étől a korábbi, háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >