Hetedik napja a Tesco az Árfigyelő bajnok
A kiskereskedelmi áruházláncok közül már hetedik napja a Tesco kínálja a legkedvezőbb árakat az Árfigyelő összesítése szerint. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) által tavaly nyáron elindított online felület adatainak összehasonlítása szerint az egységárakat figyelembe véve a Tesco szeptember 11. óta minden nap az élre került az összes láncnál elérhető termékkategóriák közül az adott kategória legolcsóbb termékeiből álló kosár esetén.

A vállalat újabb több mint 900 árucikket vont be az Árgarancia programba
A Tesco a kötelező akciózás megszüntetését követően is alacsony árakkal támogatja a családi kiadások visszaszorítását azzal, hogy nemcsak egy-egy termék árát tartja versenyképesen, hanem több ezer terméken alacsony árakat kínál, hogy a vásárlási szokásoktól függetlenül a vásárlás végösszege is alacsony legyen. Ezt támasztja alá az Árfigyelő egységáras kosarainak összehasonlítása is, amely alapján szeptember 11. és 17. között, hét napon keresztül a mindegyik áruházláncban elérhető termékkategóriákban a kategóriánként legkedvezőbb árú termékekből összeállított kosarak közül a Tescóé lett a legolcsóbb.
Szeptember 12-étől kezdődően a vállalat újabb több mint 900 árucikket vont be az Árgarancia programba, a leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítve az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón kapható a Tescónál. Az áruházlánc ezzel összesen már közel 1700 termék esetében vállal garanciát arra, hogy amennyiben valaki alacsonyabb áron jut hozzá ezekhez a termékekhez, visszafizeti neki a különbözetet.
Az áruházlánc ezzel az akcióval az eddigiekhez képest újabb több mint 900, gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan, valamint további 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek. A Tesco ezzel együtt több ezer fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón, hozzájárulva a háztartási kiadások csökkentéséhez és a hazai belső fogyasztás ösztönzéséhez.
Mindezen felül a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-étől a korábbi, háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek.
Kapcsolódó cikkeink
„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >