Hetedik mennyország
Bedobsz a mikróba egy levest. Utána egy friss fánk, üdítő a hűtőből, végül frissen főzött kávé.
A 7-Eleven nemzetközi retail lánc tajvani egységeit a Forbes közlése szerint a kevéssé visszafogott „food heaven” jelzővel illetik, ám a kereskedelmi hálózat számunkra mégsem emiatt olyan izgalmas. A világ egyik legnagyobb retail lánca rendkívül komplex szolgáltatási körrel teszi teljessé az offline vásárlási élményt. Maradva a szokatlan jelzőknél, az üzlet koncepciója láttán nekünk a „21. századi szatócsbolt” ugrott be. Itt minden van. A hagyományos hipermarket-kínálaton, az élelmiszeren, könyveken, elektronikai eszközökön túl a 7-Eleven úgy kíván a mindennapi élet része lenni, hogy mindent kínál, ami a mindennapokban szükséges.
Érintőképernyős kioszkjain fizethetjük a parkolást, vehetünk metró- és vonatjegyet, koncertbelépőt, vagy akár foglalhatunk hotelszobát, mindezek mellett pedig árurendelést is leadhatunk egy általunk kiválasztott szállítási címre.
A szolgálatásokon túl a lánc a digitalizációban is élen jár. Az önkiszolgáló kasszákon kívül az áruház más pontjain, így többek között a digitális polcokon is emberi beavatkozás nélkül informálja vagy szolgálja ki a vásárlókat, 2018 elején nyílt X-Store nevű egysége pedig egyebek mellett arcfelismerő technológiával is felszerelt önkiszolgáló rendszerével az Amazon Go nyomába eredt.
A Forbes által közzétett Euromonitor-adatok szerint a 7-Eleven értékesítése 2013 és 2018 között 20%-ot erősödött, amivel 2018-ban elérte a 60,5 %-os piaci részesedést a tajvani convenience store-ok piacán. //
Kapcsolódó cikkeink
Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >