Hetedik mennyország
Bedobsz a mikróba egy levest. Utána egy friss fánk, üdítő a hűtőből, végül frissen főzött kávé.
A 7-Eleven nemzetközi retail lánc tajvani egységeit a Forbes közlése szerint a kevéssé visszafogott „food heaven” jelzővel illetik, ám a kereskedelmi hálózat számunkra mégsem emiatt olyan izgalmas. A világ egyik legnagyobb retail lánca rendkívül komplex szolgáltatási körrel teszi teljessé az offline vásárlási élményt. Maradva a szokatlan jelzőknél, az üzlet koncepciója láttán nekünk a „21. századi szatócsbolt” ugrott be. Itt minden van. A hagyományos hipermarket-kínálaton, az élelmiszeren, könyveken, elektronikai eszközökön túl a 7-Eleven úgy kíván a mindennapi élet része lenni, hogy mindent kínál, ami a mindennapokban szükséges.
Érintőképernyős kioszkjain fizethetjük a parkolást, vehetünk metró- és vonatjegyet, koncertbelépőt, vagy akár foglalhatunk hotelszobát, mindezek mellett pedig árurendelést is leadhatunk egy általunk kiválasztott szállítási címre.
A szolgálatásokon túl a lánc a digitalizációban is élen jár. Az önkiszolgáló kasszákon kívül az áruház más pontjain, így többek között a digitális polcokon is emberi beavatkozás nélkül informálja vagy szolgálja ki a vásárlókat, 2018 elején nyílt X-Store nevű egysége pedig egyebek mellett arcfelismerő technológiával is felszerelt önkiszolgáló rendszerével az Amazon Go nyomába eredt.
A Forbes által közzétett Euromonitor-adatok szerint a 7-Eleven értékesítése 2013 és 2018 között 20%-ot erősödött, amivel 2018-ban elérte a 60,5 %-os piaci részesedést a tajvani convenience store-ok piacán. //
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >