Hetedik mennyország
Bedobsz a mikróba egy levest. Utána egy friss fánk, üdítő a hűtőből, végül frissen főzött kávé.
A 7-Eleven nemzetközi retail lánc tajvani egységeit a Forbes közlése szerint a kevéssé visszafogott „food heaven” jelzővel illetik, ám a kereskedelmi hálózat számunkra mégsem emiatt olyan izgalmas. A világ egyik legnagyobb retail lánca rendkívül komplex szolgáltatási körrel teszi teljessé az offline vásárlási élményt. Maradva a szokatlan jelzőknél, az üzlet koncepciója láttán nekünk a „21. századi szatócsbolt” ugrott be. Itt minden van. A hagyományos hipermarket-kínálaton, az élelmiszeren, könyveken, elektronikai eszközökön túl a 7-Eleven úgy kíván a mindennapi élet része lenni, hogy mindent kínál, ami a mindennapokban szükséges.
Érintőképernyős kioszkjain fizethetjük a parkolást, vehetünk metró- és vonatjegyet, koncertbelépőt, vagy akár foglalhatunk hotelszobát, mindezek mellett pedig árurendelést is leadhatunk egy általunk kiválasztott szállítási címre.
A szolgálatásokon túl a lánc a digitalizációban is élen jár. Az önkiszolgáló kasszákon kívül az áruház más pontjain, így többek között a digitális polcokon is emberi beavatkozás nélkül informálja vagy szolgálja ki a vásárlókat, 2018 elején nyílt X-Store nevű egysége pedig egyebek mellett arcfelismerő technológiával is felszerelt önkiszolgáló rendszerével az Amazon Go nyomába eredt.
A Forbes által közzétett Euromonitor-adatok szerint a 7-Eleven értékesítése 2013 és 2018 között 20%-ot erősödött, amivel 2018-ban elérte a 60,5 %-os piaci részesedést a tajvani convenience store-ok piacán. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >