Hét vadiúj hazai márka termékei kerültek az INTERSPAR polcaira!
A SPAR-ban a napi fogyasztási cikkek több mint 90%-a itthon működő cégektől származik: régóta kiemelt cél a vállalat életében, hogy a hazai agráriumot, a családi vállalkozásokat és magyar gazdákat piachoz segítse. Ilyen projekt volt a Cápák között című üzleti show-műsorral egybekötött Hungaricool by SPAR termékinnovációs verseny is.
Végre mi is megismerhetjük a kreatív termékeket! A kávézás szerelmesei szemes és kapszulás változatban vásárolhatják meg a BORO-Coffee termékeit. Újragondolhatjuk a csípős ételekről alkotott elképzeléseinket is: ötféle szószkülönlegességgel kerül a polcokra az egri ChiliYard. Nem lesz nyári délután a keszthelyi Spritz bodzavirág, málna- és levendulaízű cukormentes háziszörp-alapú üdítői nélkül. Szakmai díjakat már nyertek, most pedig a vásárlókat hódítják meg a Demeter Chocolate csokoládéi és bonbonjai. Bemutatkoznak a Funky Forest minőségi alapanyagokból készült smoothie-i és préslevei is. Egyedi ízkombinációban kóstolhatjuk meg a Dealbreaker kézműves söreit is. A Vilhemp 100%-osan lebomló és komposztálható evőeszközeivel mi is többet tehetünk a zöldebb környezetért. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >