Hét százalékos forgalom növekedést prognosztizál idén az Auchan Magyarország
Az elkövetkező öt évben 17-20 új üzletet nyit a francia kiskereskedelmi cég.
193 milliárd forintos forgalommal zárta a 2006-os évet az
Auchan Magyarország Kft., amely nagyjából 4,1 százalékkal haladja meg az előző
évben tapasztaltat. Az idei évben a benzinértékesítéssel együtt 200 milliárd
forint fölé emelkedett a cég bruttó forgalma, a tervek szerint tovább bővítik a
benzinkúthálózatot.
Az Auchan Magyarország jelenleg az ingatlanbefektetésekre
koncentrál, folytatja az erős befektetési stratégiát a hazai kertészeti
szegmensben, már két áruházában is megjelent a Bauhaus.
2008 második felében a XVIII. Kerületben, 2009. márciusában
pedig Maglódon nyitnak új áruházat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >