Hét százalékkal növelte első negyedéves profitját a Wal-Mart
Az adózott eredmény 3,02 milliárd dollár lett, az április 30-val végződött negyedben a nettó bevétel 10 százalékkal, 94,12 milliárd dollárra nőtt, ebből a nemzetközi forgalom árbevétele 23,94 milliárd dollár volt.
Az amerikai vásárlók
a sikeres diszkontakcióknak köszönhetően
kitartottak a cég mellett, de a következő negyedév
eredményeiről visszafogottan nyilatkozott a cég.
Elemzéseik szerint a további növekedést a
magas élelmiszerárakon kívül a jelentős
szállítási költségek is
akadályozzák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >