Hét százalékkal növelte első negyedéves profitját a Wal-Mart
Az adózott eredmény 3,02 milliárd dollár lett, az április 30-val végződött negyedben a nettó bevétel 10 százalékkal, 94,12 milliárd dollárra nőtt, ebből a nemzetközi forgalom árbevétele 23,94 milliárd dollár volt.
Az amerikai vásárlók
a sikeres diszkontakcióknak köszönhetően
kitartottak a cég mellett, de a következő negyedév
eredményeiről visszafogottan nyilatkozott a cég.
Elemzéseik szerint a további növekedést a
magas élelmiszerárakon kívül a jelentős
szállítási költségek is
akadályozzák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >