Hét éves a magyar Superbrands
2011. február 21-én tartották a Superbrands és Business Superbrands Szakértői Bizottságok hagyományos évnyitó rendezvényét, ahol a marketing szakma, a média, a tudományos és a gazdasági élet képviselőiből álló bizottsági tagok közösen tekintették át az előttük álló egy év feladatait. A szakmai zsűri tagjai 2011. március 9-ig választják ki azokat az üzleti és fogyasztói brandeket, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak.
Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója az eseményen elmondta: „Fontosnak tartjuk, hogy a régi és az új tagok megismerjék egymást, és a programokkal kapcsolatban is naprakészek legyenek. 2011-ben folytatjuk a Superbrands és Business Superbrands elismerések odaítélését, valamint a tavaly sikeresen útjára indított MagyarBrands programot is. Szintén a tavalyi évben hoztuk létre üzleti közösségépítő portálunkat, a Brandbook.hu weboldalt, amely zártkörű klubként segíti a márkák egymás közötti kapcsolatfelvételét és együttműködések kialakítását, melyhez reméljük, egyre többen csatlakoznak idén.”
A Superbrands márkákat kiválasztó 17 fős Superbrands Szakértői Bizottság egy új taggal bővült Fischer András személyében. Az elnöki feladatokat idén is Dr. Bendzsel Miklós, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának elnöke látja el, aki az elmúlt év tapasztalatai alapján elmondta: „a digitális korszakvásárlási, fogyasztási szokásaiban végbemenő változások drámaiak: a közösségi oldalak és csak hálózat mivoltukban „virtuális” klubok új viszonyítási, tanácsadási, referencia- és mintakövető magatartást honosítanak meg. A Social Media kiaknázási színvonala meghatározóvá lesz a következő évek brandépítésében.”
A 15 tagú Business Superbrands Szakértői Bizottságot az idei évben Dr. Salgó István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért közhasznú egyesület elnöke vezeti, aki a szerepvállalással kapcsolatban kifejtette: „a felkérést a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért Egyesület elnökeként kaptam és úgy gondolom, ebben a minőségben egy ilyen ajánlat a szervezet megtiszteltetése és elismerése is. A felhasználói/fogyasztói döntés egy komplex folyamat, melyben különböző tényezők alapozzák meg a választásunkat, és ezek között az értékrendi szempontok mindig is komoly szerepet játszottak. Az utóbbi években pedig számos társadalmi és természeti fejlemény felerősítette a fenntarthatóság szempontjait is, amelyek egyre inkább beleépülnek a napi döntéseinkbe is. Ha eleget téve e felkérésnek ennek tudatosításához hozzá tudok járulni, akkor egyszerre tudom elősegíteni mind az Egyesület, mind a Superbrands céljainak a megvalósítását.”
A 2010-ben útjára indított, magyar vonatkozású termékeket díjazó MagyarBrands programra – melynek fővédnöke dr. Navracsics Tibor, miniszterelnök-helyettes, idén pályázniuk kell az érintett fogyasztói és üzleti márkáknak. A pályázat elbírálásában az objektív szempontok mellett a szakértői bizottságok tagjainak értékelése is szerepet játszik majd.
A Superbrands Magyarország 2011-es programjában szerepel több szakmai esemény, konferencia és szeminárium, üzleti sajtóreggelik, márkákat bemutató kiadvány megjelentése, valamint a hagyományokhoz híven, év végi exkluzív gálavacsora keretében adják majd át az elismeréseket a legjobb márkák képviselőinek – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >