Hét év alatt 750 milliárd élelmiszeripari fejlesztésekre
A magyar termékek vásárlásával sok ezer magyar család boldogulását támogatjuk, valamint hozzájárulunk az itthoni munkahelyek védelméhez, a magyar gazdaság élénkítéséhez, fejlődéséhez, erősítjük a város és a vidék kapcsolatát – emelte ki Erdős Norbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára a CBA Logisztikai Központban tett április 22-ei látogatásán, Alsónémediben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/HIR_Iparfejleszt_s_1430k.jpg)
Még több jó minőségű magyar élelmiszer kerülhet a polcokra
Az államtitkár kifejtette, a kormány elkövetkező hét évben 4500 milliárd forintot fordít a magyar vidék és mezőgazdaság, valamint az élelmiszeripar fejlesztésére, utóbbira 750 milliárd forintnyi forrást lehet majd felhasználni. Ezzel bővülni fog a szektor, növekedni fog a feldolgozottsági szint, így még több jó minőségű magyar élelmiszer kerülhet a polcokra.
Lázár Vilmos, a CBA elnöke elmondta, bizonyosságot nyert, hogy nagy szüksége van többek között a hazai gyártóknak, termelőknek a magyar kereskedelmi szereplőkre, akik élenjáróak a hazánkban előállított termékek fogyasztókhoz történő eljuttatásában. A vásárlók számára is fontos, hogy a kisebb településeken is legyenek jól működő kereskedelmi egységek, ahová a nagy szupermarket-hálózatok nem tudnak eljutni, hiszen itt a klasszikus családi vállalkozások életképesek. A CBA célul tűzte ki, hogy ezeknek az üzleteknek a sikeres működtetését nagymértékben támogassa, jól szervezett franchise-rendszerével, fejlett informatikai hátterével, kiterjedt szakmai tapasztalatával. //
Kapcsolódó cikkeink
Főleg erjesztett és szálas tömegtakarmányokkal etették az állatokat 2023-ban
Magyarországon az állatok etetésére 2023-ban a szarvasmarhák esetében 7598 ezer…
Tovább olvasom >Az agrártanácsnak meg kell mutatnia a 2027 utáni agrárpolitika fő irányait
Az Európai Unió Tanácsa féléves magyar elnökségének célja, hogy az…
Tovább olvasom >Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >