Herz – „Rámold ki Jamie Oliver raktárát!” (x)
A tavaly szeptemberben újra piacra vezetett Herz márka március 1-től kezdődően első alkalommal országos kampánnyal jelentkezik.
A fogyasztói nyereményjátékkal egybekötött aktivitás során a szeletelt és rúdárukon elhelyezett kódokat gyűjtik a vásárlók és szállnak nyeregbe az izgalmas díjakért egészen április 15-ig.
Naponta, minden órában nagyszerű menő Jamie Oliver konyhai eszközök, szakácskönyvek és egyéb izgalmas ajándékok kerülnek kisorsolásra. A játék végén 10 szerencsés nyertes 1-1 percet tölthet el a Jamie Oliver raktárban és amit ennyi idő alatt összeszed az minden az övé lesz.
Egy biztos, a Herz igazi üde színfoltja lesz a tavasz jöttének, amely az eladásokra is pozitív hatást gyakorol!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >