Herz – „Rámold ki Jamie Oliver raktárát!” (x)
A tavaly szeptemberben újra piacra vezetett Herz márka március 1-től kezdődően első alkalommal országos kampánnyal jelentkezik.
A fogyasztói nyereményjátékkal egybekötött aktivitás során a szeletelt és rúdárukon elhelyezett kódokat gyűjtik a vásárlók és szállnak nyeregbe az izgalmas díjakért egészen április 15-ig.
Naponta, minden órában nagyszerű menő Jamie Oliver konyhai eszközök, szakácskönyvek és egyéb izgalmas ajándékok kerülnek kisorsolásra. A játék végén 10 szerencsés nyertes 1-1 percet tölthet el a Jamie Oliver raktárban és amit ennyi idő alatt összeszed az minden az övé lesz.
Egy biztos, a Herz igazi üde színfoltja lesz a tavasz jöttének, amely az eladásokra is pozitív hatást gyakorol!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >