Herz – „Rámold ki Jamie Oliver raktárát!” (x)
A tavaly szeptemberben újra piacra vezetett Herz márka március 1-től kezdődően első alkalommal országos kampánnyal jelentkezik.
A fogyasztói nyereményjátékkal egybekötött aktivitás során a szeletelt és rúdárukon elhelyezett kódokat gyűjtik a vásárlók és szállnak nyeregbe az izgalmas díjakért egészen április 15-ig.
Naponta, minden órában nagyszerű menő Jamie Oliver konyhai eszközök, szakácskönyvek és egyéb izgalmas ajándékok kerülnek kisorsolásra. A játék végén 10 szerencsés nyertes 1-1 percet tölthet el a Jamie Oliver raktárban és amit ennyi idő alatt összeszed az minden az övé lesz.
Egy biztos, a Herz igazi üde színfoltja lesz a tavasz jöttének, amely az eladásokra is pozitív hatást gyakorol!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >