Rekordév a Henkeltől
A 2016-os pénzügyi év 18,714 milliárd euró összegű árbevétele új rekord a Henkelnél, 3,5 százalékkal meghaladja az előző évi szintet, jelentette be a cég. Az árfolyamhatások kiszűrése után az árbevétel növekedése 7,1 százalék. A felvásárlások/befektetésmegszüntetések pozitív hatása 4 százalékot tett ki, elsősorban a The Sun Products Corporation felvásárlásának eredményeképpen.
Az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetésmegszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves árbevétel-növekedés 3,1 százalékos volt. Az üzemi eredmény erőteljesen, 8,5 százalékkal 3,172 milliárd euróra nőtt. Nagymértékben, 70 bázisponttal 16,9 százalékra javult az árbevétel-arányos megtérülés (EBIT-marzs).
Mindegyik üzletág stabil szerves árbevétel-növekedést realizált. Az Adhesive Technologies üzletág 2,8 százalékos szerves árbevétel-növekedést ért el. A szerves árbevétel-növekedés a Beauty Care üzletág esetében 2,1 százalékos, a Laundry & Home Care üzletágnál pedig 4,7 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >