Növekszik a Henkel
A tavalyi évhez képest a Henkel az év második negyedében 11%-kal növelte profitját. A cég eladásai 9,6%-kal, 5,1 milliárd euróra emelkedtek. Hans Van Bylen, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Új magasságokba emelkedett a teljesítményünk az év első felében, és ehhez a cég minden részlege hozzátett. Kelet-Európában az organikus növekedésünk 5,2%-volt, de Latin-Amerikában is kiváló eredményeket értünk el.
A tengerentúlon beruházásokkal is támogatja a cég a növekedést. Ősszel lezárta a Henkel a mexikói székhelyű hajápoló cég, a Nattura Laboratorios akvirálását, melynek az Egyesült Államokban, Kolumbiában és Spanyolországban is vannak érdekeltségei. A Henkel szóvivője elmondta, hogy ezzel a lépéssel a cég szignifikánsan megnöveli a piaci pozícióját nemcsak Mexikóban, de Amerikában is, illetve megerősíti a Henkel harmadik helyét a világ hajápolási piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >