Növekszik a Henkel
A tavalyi évhez képest a Henkel az év második negyedében 11%-kal növelte profitját. A cég eladásai 9,6%-kal, 5,1 milliárd euróra emelkedtek. Hans Van Bylen, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Új magasságokba emelkedett a teljesítményünk az év első felében, és ehhez a cég minden részlege hozzátett. Kelet-Európában az organikus növekedésünk 5,2%-volt, de Latin-Amerikában is kiváló eredményeket értünk el.
A tengerentúlon beruházásokkal is támogatja a cég a növekedést. Ősszel lezárta a Henkel a mexikói székhelyű hajápoló cég, a Nattura Laboratorios akvirálását, melynek az Egyesült Államokban, Kolumbiában és Spanyolországban is vannak érdekeltségei. A Henkel szóvivője elmondta, hogy ezzel a lépéssel a cég szignifikánsan megnöveli a piaci pozícióját nemcsak Mexikóban, de Amerikában is, illetve megerősíti a Henkel harmadik helyét a világ hajápolási piacán.
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >A Henkel jó szerves árbevétel-növekedést és nagyon erős eredményjavulást ért el 2024 első felében
2024 első félévében a Henkel jó szerves árbevétel-növekedést és nagyon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >