Növekszik a Henkel
A tavalyi évhez képest a Henkel az év második negyedében 11%-kal növelte profitját. A cég eladásai 9,6%-kal, 5,1 milliárd euróra emelkedtek. Hans Van Bylen, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Új magasságokba emelkedett a teljesítményünk az év első felében, és ehhez a cég minden részlege hozzátett. Kelet-Európában az organikus növekedésünk 5,2%-volt, de Latin-Amerikában is kiváló eredményeket értünk el.
A tengerentúlon beruházásokkal is támogatja a cég a növekedést. Ősszel lezárta a Henkel a mexikói székhelyű hajápoló cég, a Nattura Laboratorios akvirálását, melynek az Egyesült Államokban, Kolumbiában és Spanyolországban is vannak érdekeltségei. A Henkel szóvivője elmondta, hogy ezzel a lépéssel a cég szignifikánsan megnöveli a piaci pozícióját nemcsak Mexikóban, de Amerikában is, illetve megerősíti a Henkel harmadik helyét a világ hajápolási piacán.
Kapcsolódó cikkeink
A Persil CSR-kampánya: a folt eltűnik, a segítség nyomot hagyott
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassulni látszik a Temu és a Shein növekedése Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Búcsúzik a legendás Fa szappan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb forgalmi adó a SZÉP-kártya tranzakciós díja a kiskereskedelemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

