Henkel: vezetőváltás a magyarországi kozmetika üzletág élén
Martin Schittengruber (43) vette át a Henkel Magyarország kozmetika üzletágának vezetését 2012. május 1-jén. Az Ausztriában született vezető a Henkel közép-kelet-európai régiójának képviseletében korábban hat évig irányította ugyanezt az üzletágat Romániában.
Martin Schittengruber a magyarországi kozmetika üzletág vezetését Tomáš Alfölditől vette át, aki a jövőben a Henkel vietnámi vállalatánál tölt be vezető pozíciót. Martin Schittengruber a Bécsi Egyetem Közgazdaságtudományi karán végzett, majd a Grazi Egyetemen szerzett PhD fokozatot, és ezt követően 1994-ben csatlakozott a Henkelhez. Karrierjét kontrolling területen kezdte, majd különböző pozíciókat töltött be a marketing és az értékesítés területeken Ausztriában, Németországban valamint Lengyelországban. Martin Schittengruber hat éven keresztül kiválóan vezette a kozmetika üzletágat Romániában. A Henkel Magyarország kozmetika üzletágának igazgatójaként és így a Schwarzkopf, Fa, Taft, Vademecum és Syoss márkák felelőseként Martin Schittengruber így nyilatkozott: Igazán nagy megtiszteltetés számomra az új pozíció. Kihívást jelent, hogy a csapatommal együtt azért dolgozzak, hogy a haj- és testápolási termékek piacán vezetõ szerepet töltsünk be Magyarországon, számos innovációnkra alapozva.A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezetõ pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite. A vállalat 2011-ben közel 47 ezer munkatársával 15,605 milliárd euró árbevételt és 2,029 milliárd euró üzleti eredményt ért el. A Henkel elsőbbségi részvényeit jegyzi a DAX német tőzsdeindex és a vállalat a Fortune Global 500-as listáján is szerepel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >