Henkel: minőség és felelősségvállalás
A fogyasztókkal, a környezettel és az egész társadalommal kapcsolatos felelősségvállalás ugyanolyan fontos a vállalat számára, mint a minőségre vonatkozó ígéret.Új felirattal készülnek
a Henkel mosó és tisztítószerei. A
vállalat fenntarthatósági kezdeményezése
jegyében a már megszokott "Henkel minőség"
szlogent felváltja a "Minőség és
felelősségvállalás" mottó.
A cég minden termékét
és technológiáját életciklusuk
három szakaszára bontva (fejlesztés, gyártás,
felhasználás) optimalizálja. A mosószerek
életciklus-elemzéséből például
kiderült, hogy a termékkel kapcsolatos energia- és
vízfelhasználás túlnyomó része
a felhasználási szakaszra esik. A termékfejlesztés
során éppen ezért a legnagyobb hangsúly
arra esett, hogy csökkentsék az egy mosásra jutó
mosószermennyiséget, vízfogyasztást és
áramfelhasználást.
A Henkel 2003 és 2007 között
21 százalékkal csökkentette az
energiafelhasználását, 15 százalékkal
a vízfelhasználását és 32
százalékkal a hulladék mennyiségét.
Legfrissebb fenntarthatósági jelentése szerint
2007-hez képest az elkövetkező öt év alatt
további 15 százalékkal csökkenti az
energiafelhasználását, valamint tizedével
a vízfelhasználást és a keletkező
hulladék mennyiségét egy tonna termékre
vonatkoztatva
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >