A Henkel adja a Magyar Márkaszövetség új elnökét
Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

Fábián Ágnes
„A Henkel 30 éve van jelen Magyarországon, és 22 éve vagyunk aktív tagja a Márkaszövetségnek. Köszönöm tagságunk bizalmát, megtisztelő feladat a hazai FMCG-iparág szakmai-érdekvédelmi szervezetének a vezetése. Elnökségem alatt arra fogok törekedni, hogy még jobban demonstráljuk a márkák és a márkaépítés gazdasági és társadalmi hasznait, a márkák szerepét az egészségesebb és fenntarthatóbb fogyasztói döntésekben.”
A közgyűlés határozatai alapján a Márkaszövetség új alelnöke Niklós László (Coca-Cola), az új elnökségi tagok pedig Avramucz Attila (Univer), Jean Grunenwald (Nestlé), Tomas Hruska (Loreál), Regina Kuzmina (Unilever), Merkler Róbert (Intersnack), Singlár Tamás (Pernod-Ricard), Paolo Maria Tafuri (Danone), Venter Zoltán (SCA).
A közgyűlés további személyi döntései alapján a felügyelő bizottság tagjai Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklámtestület), Hermann Zsuzsanna (Trade Magazin) és Karancsy Zsolt (Ferrero); a szervezet főtitkára pedig továbbra is Fekete Zoltán.
A Magyar Márkaszövetség 1995 óta látja el a hazai FMCG (napi fogyasztási cikk-gyártó) vállalkozások szakmai érdekképviseletét. A 60 tagvállalat 95 gyártási hellyel rendelkezik Magyarországon, közvetlenül több mint 23 000 főt foglalkoztatva, összesített éves forgalmuk mintegy 1 800 Mrd forint, adó- és járulékbefizetéseik meghaladják az évi 450 Mrd forintot. A tagvállalatok közel 30 000 hazai beszállítótól évente mintegy 500 Mrd forintért vásárolnak alapanyagot és szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >