Henkel: csökkenő árbevétel mellett nőtt a nyereség
Idén a második negyedévben öt százalékkal, 3485 millió euróra esett vissza a Henkel értékesítése, miközben üzemi eredménye 113 millióról 279 millió euróra,adózás utáni üzleti eredménye pedig 42 millióról 150 euróra nőtt.
A három üzletág fejlődése igen eltérő képet mutat: a fogyasztói üzletágak, a mosó-, háztartási tisztítószerek és a kozmetika üzletág folyamatosan pozitív eredményt mutat, 6,3 és 3,5 százalékos szerves növekedést ért el. Az Adhesive Technologies (ragasztás technológiák) üzletág javult az első negyedévhez képest, azonban a főbb ipari ügyfeleknél világszerte tapasztalható visszaesés miatt nem tudta elkerülni a 15,4 százalékos szerves visszaesést.
A vállalat pénzügyi befektetéseinek eredménye 24 millió euróról mínusz 4 millió euróra csökkent, olvasható a Henkel gyorsjelentésében.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >