Henkel: csökkenő árbevétel mellett nőtt a nyereség
Idén a második negyedévben öt százalékkal, 3485 millió euróra esett vissza a Henkel értékesítése, miközben üzemi eredménye 113 millióról 279 millió euróra,adózás utáni üzleti eredménye pedig 42 millióról 150 euróra nőtt.
A három üzletág fejlődése igen eltérő képet mutat: a fogyasztói üzletágak, a mosó-, háztartási tisztítószerek és a kozmetika üzletág folyamatosan pozitív eredményt mutat, 6,3 és 3,5 százalékos szerves növekedést ért el. Az Adhesive Technologies (ragasztás technológiák) üzletág javult az első negyedévhez képest, azonban a főbb ipari ügyfeleknél világszerte tapasztalható visszaesés miatt nem tudta elkerülni a 15,4 százalékos szerves visszaesést.
A vállalat pénzügyi befektetéseinek eredménye 24 millió euróról mínusz 4 millió euróra csökkent, olvasható a Henkel gyorsjelentésében.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >