Helyi termelőknek indít beszállítói rendszert a SPAR
A SPAR számára prioritás a magyarországi termelők és vállalkozások, a hazai agrárium támogatása, amit legjobban a forgalmazott élelmiszeráruink közel 90%-os hazai beszerzési aránya bizonyít. Újabb segítséget jelent a kis beszállítókból kiépülő hálózat, amellyel új beszerzési és értékesítési utakat hoz létre a vállalat. A „Régiók Kincsei” nevű kezdeményezés a helyben előállított mezőgazdasági termékekkel kereskedő kis családi cégeknek, egyéni vállalkozásoknak nyújt támogatást. A vásárlók a piros almát ábrázoló logóról és a „Régiók Kincsei” feliratról ismerhetik meg ezen termékeket a SPAR üzleteiben.
Az 1,7 milliárd forintos program növeli a magyar kistermelő beszállítók értékesítési lehetőségeit, és új munkahelyeket teremt. Célja, hogy minél több kisbeszállítót integráljon régiós szinten. A fejlesztés támogatja a hagyományokat követő, minőségi hazai és kézműves termékek piacra jutását, esélyt adva a kistermelőknek a további megerősödésre, egyben iránymutatásul szolgálhat a kiskereskedelmi hálózatoknak, hogy polcaikon növeljék a magyar termékek arányát. A kezdeményezés arra is törekszik, hogy megtalálja a legrövidebb szállítási útvonalat, amellyel hozzájárul a fenntartható gazdálkodáshoz és gyártáshoz. A helyi beszállítók értékesítési lehetőségeinek növelésére a SPAR hat regionális szállítói központot alakít ki Nyíregyházán, Pécsen és Győrben, illetve Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Hódmezővásárhelyen. A vállalat egy beszállítói akadémiát is létrehoz: a minőségbiztosítás, a logisztika, a raktározás és a marketing területén oktatással is segíti a beszállítók tevékenységét. Az új programhoz a hat megyei régióközpont körzetében álló 10-13 SPAR-áruház kapcsolódik. www.spar.hu/regiokkincsei (x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >