Helyi márkákat exportál a SPAR Croatia a szomszédos piacokra
Folyamatosan növekszik a horvát termékek iránti kereslet az ausztriai, olaszországi, magyarországi és szlovéniai SPAR-üzletekben: a SPAR értékesítési hálózatán belül a horvát termékek értékesítése 2023 első hat hónapjában elérte a 82 millió eurót, szemben az előző év azonos időszakában mért 66,7 millió euróval.
A SPAR Croatia horvát gyártókkal együttműködve fejlesztette ki az exportra szánt első saját márkás termékeket, melyek magas minőségét a külföldi piacokon elért sikerük tükrözi.
A SPAR Croatia 2023-ban kezdte meg a horvát saját márkás termékek exportját a több mint 1500 üzletből álló ausztriai hálózatba.
Szlovéniában az árbevétel a 2022-es 52 millió euróról 64 millió euróra ugrott, elsősorban a horvát termelőkkel, köztük a Zigante Tartufival, a Vindijával, a ZMH Horvattal és az Al Pontéval való jobb együttműködésnek köszönhetően. Az országban 43 horvát saját márkás termék kapható, ami hozzájárult a termelők piaci penetrációjának növekedéséhez.
A SPAR Croatia a márka 2005-ös bevezetése óta együttműködik a helyi termelőkkel Horvátországban, és ezt az együttműködést 2020-ban tovább bővítette. A friss terményeket a kiskerekedő a „Horvátország kertjei” márka alatt forgalmazza, és az „Igen, helyi” kampányokkal népszerűsíti. A SPAR saját márkás termékei is helyi termelőktől származnak a regionális és nemzetközi beszerzésű termékválasztékkal összhangban.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban
A turisztikai szezon miatt fellépő szezonális hatások okozzák az újabb…
Tovább olvasom >Áremelkedés veszélyezteti Horvátország turisztikai versenyképességét
Az elmúlt három évben 50 százalékkal emelkedtek a horvátországi turisztikai…
Tovább olvasom >Horvát tengerpart, magyar szívvel: ismét Vir a nyár favoritja
A 2025-ös nyári szezonban is Horvátország számít a legkedveltebb külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >