Helyi márkákat exportál a SPAR Croatia a szomszédos piacokra

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 11. 09:05

Folyamatosan növekszik a horvát termékek iránti kereslet az ausztriai, olaszországi, magyarországi és szlovéniai SPAR-üzletekben: a SPAR értékesítési hálózatán belül a horvát termékek értékesítése 2023 első hat hónapjában elérte a 82 millió eurót, szemben az előző év azonos időszakában mért 66,7 millió euróval.

A SPAR Croatia horvát gyártókkal együttműködve fejlesztette ki az exportra szánt első saját márkás termékeket, melyek magas minőségét a külföldi piacokon elért sikerük tükrözi.

A SPAR Croatia 2023-ban kezdte meg a horvát saját márkás termékek exportját a több mint 1500 üzletből álló ausztriai hálózatba.

Szlovéniában az árbevétel a 2022-es 52 millió euróról 64 millió euróra ugrott, elsősorban a horvát termelőkkel, köztük a Zigante Tartufival, a Vindijával, a ZMH Horvattal és az Al Pontéval való jobb együttműködésnek köszönhetően. Az országban 43 horvát saját márkás termék kapható, ami hozzájárult a termelők piaci penetrációjának növekedéséhez.

A SPAR Croatia a márka 2005-ös bevezetése óta együttműködik a helyi termelőkkel Horvátországban, és ezt az együttműködést 2020-ban tovább bővítette. A friss terményeket a kiskerekedő a „Horvátország kertjei” márka alatt forgalmazza, és az „Igen, helyi” kampányokkal népszerűsíti. A SPAR saját márkás termékei is helyi termelőktől származnak a regionális és nemzetközi beszerzésű termékválasztékkal összhangban.

SPAR

Kapcsolódó cikkeink