Helyi márkákat exportál a SPAR Croatia a szomszédos piacokra
Folyamatosan növekszik a horvát termékek iránti kereslet az ausztriai, olaszországi, magyarországi és szlovéniai SPAR-üzletekben: a SPAR értékesítési hálózatán belül a horvát termékek értékesítése 2023 első hat hónapjában elérte a 82 millió eurót, szemben az előző év azonos időszakában mért 66,7 millió euróval.
A SPAR Croatia horvát gyártókkal együttműködve fejlesztette ki az exportra szánt első saját márkás termékeket, melyek magas minőségét a külföldi piacokon elért sikerük tükrözi.
A SPAR Croatia 2023-ban kezdte meg a horvát saját márkás termékek exportját a több mint 1500 üzletből álló ausztriai hálózatba.
Szlovéniában az árbevétel a 2022-es 52 millió euróról 64 millió euróra ugrott, elsősorban a horvát termelőkkel, köztük a Zigante Tartufival, a Vindijával, a ZMH Horvattal és az Al Pontéval való jobb együttműködésnek köszönhetően. Az országban 43 horvát saját márkás termék kapható, ami hozzájárult a termelők piaci penetrációjának növekedéséhez.
A SPAR Croatia a márka 2005-ös bevezetése óta együttműködik a helyi termelőkkel Horvátországban, és ezt az együttműködést 2020-ban tovább bővítette. A friss terményeket a kiskerekedő a „Horvátország kertjei” márka alatt forgalmazza, és az „Igen, helyi” kampányokkal népszerűsíti. A SPAR saját márkás termékei is helyi termelőktől származnak a regionális és nemzetközi beszerzésű termékválasztékkal összhangban.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >Rekordnyarat vár Horvátország
Soha nem látott légi forgalmat ígér a 2025-ös nyári szezon…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >