Helyi márkákat exportál a SPAR Croatia a szomszédos piacokra
Folyamatosan növekszik a horvát termékek iránti kereslet az ausztriai, olaszországi, magyarországi és szlovéniai SPAR-üzletekben: a SPAR értékesítési hálózatán belül a horvát termékek értékesítése 2023 első hat hónapjában elérte a 82 millió eurót, szemben az előző év azonos időszakában mért 66,7 millió euróval.
A SPAR Croatia horvát gyártókkal együttműködve fejlesztette ki az exportra szánt első saját márkás termékeket, melyek magas minőségét a külföldi piacokon elért sikerük tükrözi.
A SPAR Croatia 2023-ban kezdte meg a horvát saját márkás termékek exportját a több mint 1500 üzletből álló ausztriai hálózatba.
Szlovéniában az árbevétel a 2022-es 52 millió euróról 64 millió euróra ugrott, elsősorban a horvát termelőkkel, köztük a Zigante Tartufival, a Vindijával, a ZMH Horvattal és az Al Pontéval való jobb együttműködésnek köszönhetően. Az országban 43 horvát saját márkás termék kapható, ami hozzájárult a termelők piaci penetrációjának növekedéséhez.
A SPAR Croatia a márka 2005-ös bevezetése óta együttműködik a helyi termelőkkel Horvátországban, és ezt az együttműködést 2020-ban tovább bővítette. A friss terményeket a kiskerekedő a „Horvátország kertjei” márka alatt forgalmazza, és az „Igen, helyi” kampányokkal népszerűsíti. A SPAR saját márkás termékei is helyi termelőktől származnak a regionális és nemzetközi beszerzésű termékválasztékkal összhangban.
SPAR
Kapcsolódó cikkeink
300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >Lecsapott a vihar a magyarok kedvenc üdülőhelyére – sokkoló videó!
Rendkívüli vihar csapott le kedden délelőtt a horvátországi Splitre, percek…
Tovább olvasom >A szlovének több mint fele Horvátországban nyaralna az idén
A szlovének 71 százaléka tervez nyaralást az idén, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >