Helyi közösségeknek segít a Tesco
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának tizedik fordulójában a vásárlók több mint 2,1 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben megvalósítandó helyi projektekre. A január 17-től február 13-ig tartó szavazási szakaszban többek között távcsöves csillagászati bemutatóra, mozgáskorlátozottak részvételével zajló főzőversenyre, hátrányos helyzetű gyerekeknek szóló varrásoktatásra, valamint humanoid robotok iskolai programozási oktatására is voksolhattak a Tesco vásárlói.
A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 176 pályázat megvalósításához, valamint további 400 ezer forinttal jutalmazta a két legkreatívabb kezdeményezést. A Tesco így összesen 42 millió forinttal segíti a helyi közösségek számára fontos programok megvalósítását //
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >