Helyi közösségeknek segít a Tesco
A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának tizedik fordulójában a vásárlók több mint 2,1 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben megvalósítandó helyi projektekre. A január 17-től február 13-ig tartó szavazási szakaszban többek között távcsöves csillagászati bemutatóra, mozgáskorlátozottak részvételével zajló főzőversenyre, hátrányos helyzetű gyerekeknek szóló varrásoktatásra, valamint humanoid robotok iskolai programozási oktatására is voksolhattak a Tesco vásárlói.
A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 176 pályázat megvalósításához, valamint további 400 ezer forinttal jutalmazta a két legkreatívabb kezdeményezést. A Tesco így összesen 42 millió forinttal segíti a helyi közösségek számára fontos programok megvalósítását //
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >