HELL ENERGY ZERO termékcsalád megújulás
Megújult csomagolással érkezett meg a HELL ZERO termékcsaládja. A klasszikus, tuttifruttiízű, cukormentes ital mellett további két új taggal is bővült a portfólió. A HELL ZERO White Peach és a HELL ZERO Berry megalkotása során a fő célunk az volt, hogy gyümölcsös, frissítő ízeket hozzunk létre annak érdekében, hogy a fogyasztók kompromisszumok nélküli élvezhessék a ZERO termékcsalád új tagjait. Az új italok 250 ml-es kiszerelésben, minőségromlás nélkül, 100%-ban újrahasznosítható alumíniumdobozban kaphatóak.
Bevezetés hónapja: 2025. február
Bevezetési kedvezmények és támogatások: széles körű marketingtámogatás: digitális és social media kampány, dedikált POS-eszközök
Kapcsolatfelvétel: HELL ENERGY Magyarország Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >Kalumba White Gin 0,7 l
A Kalumba White gin most limitált csomagolásban érhető el! A…
Tovább olvasom >Zewa nedves toalettpapír nedves toalettpapír termékcsalád, 42 db és 80 db
A Zewa márka bemutatja a nedves toalettpapírok új generációját! Az…
Tovább olvasom >