HELL ENERGY ZERO termékcsalád megújulás
Megújult csomagolással érkezett meg a HELL ZERO termékcsaládja. A klasszikus, tuttifruttiízű, cukormentes ital mellett további két új taggal is bővült a portfólió. A HELL ZERO White Peach és a HELL ZERO Berry megalkotása során a fő célunk az volt, hogy gyümölcsös, frissítő ízeket hozzunk létre annak érdekében, hogy a fogyasztók kompromisszumok nélküli élvezhessék a ZERO termékcsalád új tagjait. Az új italok 250 ml-es kiszerelésben, minőségromlás nélkül, 100%-ban újrahasznosítható alumíniumdobozban kaphatóak.
Bevezetés hónapja: 2025. február
Bevezetési kedvezmények és támogatások: széles körű marketingtámogatás: digitális és social media kampány, dedikált POS-eszközök
Kapcsolatfelvétel: HELL ENERGY Magyarország Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Nimm2 termékcsalád
A nimm2 Smilegummi gyümölcsös gumicukrok és a Soft töltött cukorkák…
Tovább olvasom >Smack XXL-Pack 3×100 g
SMACKháromszorozva! Az instant tészták világában jól ismert Smack termékcsalád három…
Tovább olvasom >Don Papa Rum
A Don Papa szuperprémium rum a Fülöp-szigeteki Negros szigetén készül,…
Tovább olvasom >