HELL ENERGY ZERO termékcsalád megújulás
Megújult csomagolással érkezett meg a HELL ZERO termékcsaládja. A klasszikus, tuttifruttiízű, cukormentes ital mellett további két új taggal is bővült a portfólió. A HELL ZERO White Peach és a HELL ZERO Berry megalkotása során a fő célunk az volt, hogy gyümölcsös, frissítő ízeket hozzunk létre annak érdekében, hogy a fogyasztók kompromisszumok nélküli élvezhessék a ZERO termékcsalád új tagjait. Az új italok 250 ml-es kiszerelésben, minőségromlás nélkül, 100%-ban újrahasznosítható alumíniumdobozban kaphatóak.
Bevezetés hónapja: 2025. február
Bevezetési kedvezmények és támogatások: széles körű marketingtámogatás: digitális és social media kampány, dedikált POS-eszközök
Kapcsolatfelvétel: HELL ENERGY Magyarország Kft.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >