Hell Energy: egy fiatal márka nagy sikere
A 2006-ban született és napjainkra piacvezető pozíciót szerző márka, hazai sikereivel párhuzamosan, a nemzetközi energiaital piacon is egyre eredményesebb. A HELL Energy Drink – piacra lépését követő negyedik évben – már 18 országban érhető el, és magyarországi teljesítményéhez hasonlóan több országban is meghatározó piaci szerepet szerzett.
A HELL Energy magyarországi központja mellett három kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel: így Romániában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szerbiában, valamint Új-Zélandon és Hong Kongban. Sikereit a kiváló minőségnek, a márka integritásának, a nemzetközi marketing kommunikációs háttérnek és a fogyasztói igényeknek megfelelő pozícionálásnak egyaránt köszönheti.
A nemzetközi expanzió első lépéseként a HELL Energy Európa legnagyobb élelmiszer kiállításain képviseltette magát, így Kölnben az Anuga-n, valamint Moszkvában a World Food kiállításon, ahol 2008-ban az 5 kategória fődíj közül kettőt, a „Legjobb új piaci szereplőnek” és a „Legjobb energiaitalnak” járó elismerést is megkapta. Ugyanebben az évben, ősszel pedig a világ legnagyobb és legrangosabb expo-ján, a SIAL-on vett részt egyedi, saját standdal.
A nemzetközi marketing tevékenység másik fontos mérföldköve volt az AT&T Williams Forma 1-es csapatával tavaly kötött 3 éves szponzori szerződés. Ez a szponzoráció 18 országban fejti ki hatását és támogatja a márka fő értékeit, amelyek a világszínvonalú íz és design mellett a kiemelkedő ár-érték arány, és a versenyképes kommunikáció.
A Hell Energy Magyarország Kft. export tevékenységének fókuszában a Formula 1 népszerűségével összhangban nyugat- és közép-európai országok állnak. Ezeken a területeken az eddigi eredmények magukért beszélnek. Szlovákiában a Hell Energy Drink három éve van jelen a piacon, az értékesítés helyi disztribútoron keresztül történik és az együttműködés sikerét bizonyítja, hogy a Hell brand – az eladott mennyiséget tekintve – az első három márka között szerepel.
Az új piacok közül kiemelkedő még az angliai piac is, ahol idén került bevezetésre a Hell energiaital, és terjeszkedése azóta is töretlen. A Sainsbury's üzletlánccal kötött sikeres megállapodás eredményeként nyár végétől az áruházlánc 353 üzletében található meg a polcokon a HELL 250 ml-es és a HELL 4×250 ml-es terméke. Az elmúlt negyedév adatai szerint a HELL a piacvezető márka és a lánc saját márkás terméke után – az eladott mennyiséget tekintve -, harmadik helyen áll Anglia egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatában, a Sainsbury's-ben – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >