HELL ENERGY: a PET palackok jelentik az igazi problémát
A HELL ENERGY Magyarország Kft. felelős gyártóként üdvözli a kormányzat azon kezdeményezését, amely arra irányul, hogy csökkenjen az egyszer használatos műanyagok száma, vagyis a PET palackok környezetkárosító hatása. A vállalat környezettudatos stratégiájával az elmúlt öt évben példát mutatott a nemzetközi multiknak, hiszen 5 százalék alá csökkentette a PET kibocsátását.
A HELL ENERGY hosszútávú fenntarthatósági programjának köszönhetően az elmúlt öt évben jelentősen emelkedett az aludobozos termékek aránya a portfóliójában. „Kötelességünknek érezzük, hogy felelősen gondolkodó cégként példát mutassunk környezetvédelem terén is. Ezért tettük le a voksunkat a jövő csomagolása, az aludobozok mellett. Vállalásunk értelmében öt éven belül szinte teljesen eltűnnek a PET palackok a csomagolásaink közül” – jelentette ki Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY ügyvezetője.
Az alumínium dobozok 100 százalékban újrahasznosíthatóak, valamint hulladékanyagként is a legértékesebbek az összes csomagolás közül, így visszagyűjtésük és újrahasznosításuk is a legkönnyebben, legnagyobb arányban megoldott. A valaha kibocsátott alumínium mintegy 75 százaléka jelenleg is forgalomban van, és a körforgásnak köszönhetően 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szelektív szemetesbe dobta, újra alumíniumdoboz készülhet belőle, méghozzá végtelenszer.
Ezzel szemben a műanyag csomagolások legnagyobb része szemétként veszélyezteti az élővilágot úgy, hogy szinte soha nem bomlik le. Az Ellen MacArthur Alapítvány kutatásai alapján az évente előállított 78 millió tonna műanyag csomagolás mindössze 2%-a kerül egy „zárt körben” újrahasznosításra.
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >