HELL ENERGY: a PET palackok jelentik az igazi problémát
A HELL ENERGY Magyarország Kft. felelős gyártóként üdvözli a kormányzat azon kezdeményezését, amely arra irányul, hogy csökkenjen az egyszer használatos műanyagok száma, vagyis a PET palackok környezetkárosító hatása. A vállalat környezettudatos stratégiájával az elmúlt öt évben példát mutatott a nemzetközi multiknak, hiszen 5 százalék alá csökkentette a PET kibocsátását.
A HELL ENERGY hosszútávú fenntarthatósági programjának köszönhetően az elmúlt öt évben jelentősen emelkedett az aludobozos termékek aránya a portfóliójában. „Kötelességünknek érezzük, hogy felelősen gondolkodó cégként példát mutassunk környezetvédelem terén is. Ezért tettük le a voksunkat a jövő csomagolása, az aludobozok mellett. Vállalásunk értelmében öt éven belül szinte teljesen eltűnnek a PET palackok a csomagolásaink közül” – jelentette ki Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY ügyvezetője.
Az alumínium dobozok 100 százalékban újrahasznosíthatóak, valamint hulladékanyagként is a legértékesebbek az összes csomagolás közül, így visszagyűjtésük és újrahasznosításuk is a legkönnyebben, legnagyobb arányban megoldott. A valaha kibocsátott alumínium mintegy 75 százaléka jelenleg is forgalomban van, és a körforgásnak köszönhetően 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szelektív szemetesbe dobta, újra alumíniumdoboz készülhet belőle, méghozzá végtelenszer.
Ezzel szemben a műanyag csomagolások legnagyobb része szemétként veszélyezteti az élővilágot úgy, hogy szinte soha nem bomlik le. Az Ellen MacArthur Alapítvány kutatásai alapján az évente előállított 78 millió tonna műanyag csomagolás mindössze 2%-a kerül egy „zárt körben” újrahasznosításra.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >