HELL ENERGY: a PET palackok jelentik az igazi problémát
A HELL ENERGY Magyarország Kft. felelős gyártóként üdvözli a kormányzat azon kezdeményezését, amely arra irányul, hogy csökkenjen az egyszer használatos műanyagok száma, vagyis a PET palackok környezetkárosító hatása. A vállalat környezettudatos stratégiájával az elmúlt öt évben példát mutatott a nemzetközi multiknak, hiszen 5 százalék alá csökkentette a PET kibocsátását.
A HELL ENERGY hosszútávú fenntarthatósági programjának köszönhetően az elmúlt öt évben jelentősen emelkedett az aludobozos termékek aránya a portfóliójában. „Kötelességünknek érezzük, hogy felelősen gondolkodó cégként példát mutassunk környezetvédelem terén is. Ezért tettük le a voksunkat a jövő csomagolása, az aludobozok mellett. Vállalásunk értelmében öt éven belül szinte teljesen eltűnnek a PET palackok a csomagolásaink közül” – jelentette ki Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY ügyvezetője.
Az alumínium dobozok 100 százalékban újrahasznosíthatóak, valamint hulladékanyagként is a legértékesebbek az összes csomagolás közül, így visszagyűjtésük és újrahasznosításuk is a legkönnyebben, legnagyobb arányban megoldott. A valaha kibocsátott alumínium mintegy 75 százaléka jelenleg is forgalomban van, és a körforgásnak köszönhetően 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szelektív szemetesbe dobta, újra alumíniumdoboz készülhet belőle, méghozzá végtelenszer.
Ezzel szemben a műanyag csomagolások legnagyobb része szemétként veszélyezteti az élővilágot úgy, hogy szinte soha nem bomlik le. Az Ellen MacArthur Alapítvány kutatásai alapján az évente előállított 78 millió tonna műanyag csomagolás mindössze 2%-a kerül egy „zárt körben” újrahasznosításra.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >