Heineken UK: kalóriacímkék kerülnek az almaborok csomagolására
Feltünteti almaborai csomagolásán a kalória- és tápanyaginformációkat a Heineken UK. A cég így kívánja tájékoztatni fogyasztóit arról, milyen összetevők találhatók az italokban.
A változás a Strongbox, a Bulmers és az Old Mout termékeket érinti. A Heineken az elmúlt két évben 58 millió fontot invesztált Herefordshire-i üzemének fejlesztésébe annak érdekében, hogy javítsa az almaborok gyártásának fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még…
Tovább olvasom >Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >