Heineken UK: kalóriacímkék kerülnek az almaborok csomagolására
Feltünteti almaborai csomagolásán a kalória- és tápanyaginformációkat a Heineken UK. A cég így kívánja tájékoztatni fogyasztóit arról, milyen összetevők találhatók az italokban.
A változás a Strongbox, a Bulmers és az Old Mout termékeket érinti. A Heineken az elmúlt két évben 58 millió fontot invesztált Herefordshire-i üzemének fejlesztésébe annak érdekében, hogy javítsa az almaborok gyártásának fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >Magyarországon is elindul a HEINEKEN egyedülálló gyakornoki programja
Megújult formában indítja újra globális programját a világ egyik vezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >