Heineken UK: kalóriacímkék kerülnek az almaborok csomagolására
Feltünteti almaborai csomagolásán a kalória- és tápanyaginformációkat a Heineken UK. A cég így kívánja tájékoztatni fogyasztóit arról, milyen összetevők találhatók az italokban.
A változás a Strongbox, a Bulmers és az Old Mout termékeket érinti. A Heineken az elmúlt két évben 58 millió fontot invesztált Herefordshire-i üzemének fejlesztésébe annak érdekében, hogy javítsa az almaborok gyártásának fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >