Heineken UK: kalóriacímkék kerülnek az almaborok csomagolására
Feltünteti almaborai csomagolásán a kalória- és tápanyaginformációkat a Heineken UK. A cég így kívánja tájékoztatni fogyasztóit arról, milyen összetevők találhatók az italokban.
A változás a Strongbox, a Bulmers és az Old Mout termékeket érinti. A Heineken az elmúlt két évben 58 millió fontot invesztált Herefordshire-i üzemének fejlesztésébe annak érdekében, hogy javítsa az almaborok gyártásának fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >