HEINEKEN Hungária – elkötelezve a magyar fogyasztók felé
A HEINEKEN Hungária továbbra is optimistán tekint a jövőbe. Felelős vállalatként ezután is az értéket és a minőséget helyezi előtérbe a piacon, annak ellenére, hogy a söriparnak jelen pillanatban számos kihívással kell szembenéznie, amiknek a hatása sajnos elkerülhetetlenül befolyásolja a fogyasztói árat is. A HEINEKEN mégis új termékeket vezet be, új célokat tűz ki maga elé, ezek egyike, hogy 2020-ra a legzöldebb sörgyártóvá váljon.
2011 az egész iparág és a HEINEKEN számára is embert próbáló év volt. A vállalat sikerének kulcsa az volt, hogy hathatós és hatásos válaszokat tudott adni a környezet, a piac, és a kormány szabályzásainak folyamatosan változó kihívásaira. Az is elengedhetetlen, hogy az erre adott válaszok találkozzanak a fogyasztók szükségleteivel, valamint az innovációs és a minőségi kritériumoknak is megfeleljenek.
A HEINEKEN Hungária stratégiájának fő mozgatórugója az innováció, aminek köszönhetően számos új, ízesített sör került piacra 2009 óta. A Gösser NaturZitrone bemutatásával egy új trend bontakozott ki, melyet az elmúlt évben követett az alkoholmentes Gösser NaturZitrone indítása, ami a fogyasztók azon szegmensét is elérte, akik alkohol nélkül szeretnék élvezni a sör és a citrom frissítő ízének kombinációját.
A Soproni, Magyarország kedvenc „mainstream” söre szintén beállt a sorba, számos különleges, új ízzel. 2011-ben nagy sikerrel indult útjára a Soproni Citrom és a Soproni Narancs. Azóta újabb ízek, a Soproni Körte és a Soproni Grapefruit, nemrég pedig az alkoholmentes szegmens gyarapodott két új termékkel, a Soproni Zero Naranccsal és a Soproni Zero Grapefruittal.
Ezek a termékek jól kidomborítják a HEINEKEN innovatív oldalát, és azt is remekül példázzák, milyen fontos a HEINEKEN számára, hogy a fogyasztók szükségleteinek megfelelően alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italokkal bővítse termékpalettáját. Ezek a termékek jól illeszkednek a felelős alkoholfogyasztás program promóciójába is, hiszen alternatívát jelentenek azok számára, akik a kisebb alkoholtartalmú italokat kedvelik.
2011 végén a Strongbow Gold piacra dobásával a HEINEKEN belekóstolt a Ciderek világába. A termék promóciója és terjesztése még folyamatban van, partnereink rendkívül optimisták az első eredmények láttán.
A vállalat továbbra is mindent alárendel annak, hogy a fogyasztók ízlését tökéletesen kiszolgálja és értéket hozzon létre a piacon. Azonban a söriparnak egyre növekvő előállítási költségekkel kell számolnia, emellett ez év elején bevezették az ízesített sörökre kirótt úgynevezett “chipsadót”. A helyi adók is jelentősen növekedtek, valamint az ÁFA a korábbi 25%-ról 27%-ra emelkedett, és ma már jelentős emeléssel kell számolni az alkalmazottak után fizetendő költségeknél is. Mindezek sajnos nagyon erőteljes nyomást gyakorolnak a teljes iparágra és ilyen körülmények között nagyon nehéz ugyanazt a minőséget produkálni a fogyasztói árak emelése nélkül. „Nagyon sajnáljuk, hogy az elkövetkezendő hónapokban korrigálni kell az árainkat és a jelentősen megemelkedett előállítási költségek egy részét vásárlóinkra kell terhelnünk. Mindezt azért tesszük, hogy a piacon továbbra is ugyanazt a minőséget tudjuk biztosítani fogyasztóinak.” – tette hozzá Oladele Ajayi a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
A HEINEKEN Hungária elkötelezett híve a környezettudatos gondolkodásnak, amint azt „A zöldebb jövőért” nevű átfogó programja is mutatja. A cél, hogy 2020-ra a HEINEKEN legyen a világ legkörnyezetbarátabb sörgyára.
Annak érdekében, hogy a vállalat valóra tudja váltani célkitűzését, jelentős és hosszú távú befektetéseket hajt végre főként a környezeti hatásának csökkentése, a közösség támogatása és annak érdekében, hogy termékei pozitív helyet foglaljanak el a társadalom életében.
A befektetések az elmúlt fél évben elismerésre találtak, a következő díjakkal jutalmazták: 2011 novemberben CSR Hungary Díj, 2012-ben pedig elnyerte az első FMCG szektor számára megrendezett Greennovációs Különdíjat.
“Elérni a céljainkat, hogy lenyűgözzük a magyar fogyasztókat, és a világ legzöldebb sörgyártói legyünk, ezek azok a kulcsfontosságú célok, melyek meghatározzák mindennapi működésünket. Ezt csak akkor érhetjük el, ha a piacon továbbra is a minőséget és értéket képviseljük, még akkor is, hogy az elkövetkező években nehéz kihívások elé nézünk” – fogalmazott Oladele Ajayi a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >