Európa sörkincsei a HEINEKEN kínálatában
Május 9-re időzítette négy patinás európai márkából álló prémium sörkollekciójának hazai premierjét a HEINEKEN Hungária Zrt.
A Beers of Europe néven piacra dobott sörszortimentnek tagjai a már hazai fogyasztók körében is népszerű cseh királyi sör, a Krušovice és az osztrák Edelweiss. Tavasztól két belga sörkülönlegesség, a spontán erjedésű, egyedi technológiával készülő meggyes Mort Subite Kriek és a legendás apátsági sör, az Affligem egészíti ki a termékcsomagot.
A HEINEKEN Hungária fontosnak tartja, hogy mind a kiszerelésekben, mind a termékkínálatban folyamatosan szélesítse a szortimentjét. A Beers of Europe a kontinens legkiválóbb sörei közül tartalmaz néhányat, amelyek a minőségi söröket kedvelő fogyasztók igényeit maradéktalanul kielégítik – mondta el Harsányi Zsófia, a Beers of Europe márkamenedzsere. //
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >