Európa sörkincsei a HEINEKEN kínálatában
Május 9-re időzítette négy patinás európai márkából álló prémium sörkollekciójának hazai premierjét a HEINEKEN Hungária Zrt.
A Beers of Europe néven piacra dobott sörszortimentnek tagjai a már hazai fogyasztók körében is népszerű cseh királyi sör, a Krušovice és az osztrák Edelweiss. Tavasztól két belga sörkülönlegesség, a spontán erjedésű, egyedi technológiával készülő meggyes Mort Subite Kriek és a legendás apátsági sör, az Affligem egészíti ki a termékcsomagot.
A HEINEKEN Hungária fontosnak tartja, hogy mind a kiszerelésekben, mind a termékkínálatban folyamatosan szélesítse a szortimentjét. A Beers of Europe a kontinens legkiválóbb sörei közül tartalmaz néhányat, amelyek a minőségi söröket kedvelő fogyasztók igényeit maradéktalanul kielégítik – mondta el Harsányi Zsófia, a Beers of Europe márkamenedzsere. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >