Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben
A Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben, mely teljesítményt az egyre növekvő ázsiai piacnak köszönheti, illetve a cég az Egyesült Államok területén is egyre biztatóbb eredményeket produkál. Erre az évre is bizakodva tekintenek, Jean-François van Boxmeer vezérigazgató így fogalmazott:
– Az első negyedév Vietnamban és Kínában remekül sikerült, különösen a kínai újév miatt. A korai húsvét is jelentősen megnövelte az első három hónap teljesítményét Európában. Továbbra is stabil piaci növekedést várunk Ázsiá-ban és Indiában, am képes lesz ellensúlyozni azt, hogy az orosz piacon csökken a kereslet a termékeink iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >