Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben
A Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben, mely teljesítményt az egyre növekvő ázsiai piacnak köszönheti, illetve a cég az Egyesült Államok területén is egyre biztatóbb eredményeket produkál. Erre az évre is bizakodva tekintenek, Jean-François van Boxmeer vezérigazgató így fogalmazott:
– Az első negyedév Vietnamban és Kínában remekül sikerült, különösen a kínai újév miatt. A korai húsvét is jelentősen megnövelte az első három hónap teljesítményét Európában. Továbbra is stabil piaci növekedést várunk Ázsiá-ban és Indiában, am képes lesz ellensúlyozni azt, hogy az orosz piacon csökken a kereslet a termékeink iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >