Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben
A Heineken az elmúlt évben 7 százalékkal több sört állított elő, mint 2015-ben, mely teljesítményt az egyre növekvő ázsiai piacnak köszönheti, illetve a cég az Egyesült Államok területén is egyre biztatóbb eredményeket produkál. Erre az évre is bizakodva tekintenek, Jean-François van Boxmeer vezérigazgató így fogalmazott:
– Az első negyedév Vietnamban és Kínában remekül sikerült, különösen a kínai újév miatt. A korai húsvét is jelentősen megnövelte az első három hónap teljesítményét Európában. Továbbra is stabil piaci növekedést várunk Ázsiá-ban és Indiában, am képes lesz ellensúlyozni azt, hogy az orosz piacon csökken a kereslet a termékeink iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >