Heineken a Formula-1-ben
A Heineken és a Formula-1 újonnan megkötött együttműködése alapján a Heineken a Formula-1 globális partnere lett. Az együttműködés keretében a Heineken a Formula 1 exkluzív Globális sörpartnerévé is válik, logója az F1 autókon azonban nem fog megjelenni.
A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra – Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1 pálya melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal népszerűsíti majd.
A partnerség a monzai FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016 nagydíjjal indul.
Kapcsolódó cikkeink
Továbbra is a Heineken marad a Forma–1 globális partnere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új stratégiát jelentett be a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sok hazai cég a Wolttal digitalizálta működését, főleg az extra rendelések miatt lépnek fel a platformra a boltok és az éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Valós gyártási problémát oldhatnak meg a hallgatók az Intersnack első mérnökversenyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


