HD Group – Híd a Generációk között
Ki gondolta volna, hogy a 21. században, amikor a technológiai fejlesztések szinte csak azt szolgálják, hogy összekössenek bennünket, a munka világának egyik legkomolyabb kihívását a generációk közötti egyre mélyülő szakadék fogja jelenteni? Különösen izgalmas és a sikert alapjaiban befolyásoló feladat ez egy olyan iparágban, ahol az eredmények eléréséhez kiemelkedő interperszonális képességekre és készségekre van szükség.
– A HD Group trade marketing divíziója 1996 óta szervez hostesspromóciókat, bonyolít le áruházi és rendezvényes aktivitásokat, vagyis 20 év tapasztalat áll a hátunk mögött. Amikor azt hittük, mindent láttunk, azzal szembesültünk, hogy a 21. századra jellemző piaci, valamint munkaerőpiaci trendek okozta kihívások egészen új nézőpontot és ezzel járó megoldásokat követelnek tőlünk – hangsúlyozta Ertl Erzsébet business unit director.
Az új szemlélet egyik alapvetése a generációs különbségek áthidalása, hiszen az ügyfelek javarészt az X-generáció képviselői, a promóterek jellemzően Y/Z, míg a HD Csapatban dolgozó kollegák körében valamennyi generáció képviselteti magát. Az egyensúly és az összhang megteremtése egyaránt feladat volt tehát házon belül és házon kívül is.
– A saját csapatunkban szerzett tapasztalatok segítettek megoldani az ügyfelek és promóterek együttműködésében rejlő kihívásokat. Azt láttuk, hogy az X-, Y-, Z-generáció kiemelkedően jól tud együttműködni, ha a korcsoportok közti kooperáció az egymás iránti tiszteleten, a figyelmen és a közös célokban megfogalmazott, folyamatos fejlődéssel szembeni elkötelezettségen alapul. A célunk az, hogy azon a területen, amelyen szakértőnek valljuk magunkat, a minőség iránt mindig elkötelezett, szenvedélyes és magabiztos kivitelezők is legyünk – fogalmazta meg a business unit director.
Ennek a víziónak a valóra váltása a sikeres üzleti modell mellett azt is jelenti, hogy a hostesseinken keresztül generációknak adunk segítséget a nagybetűs életben való induláshoz. A tökéletes termékismereten kívül speciális tréningeken keresztül meg kell tanítanunk őket hatékonyan, érdekérvényesítő módon kommunikálni és szeretni az interperszonális kapcsolatokban rejlő kihívásokat. El kell feledtetnünk a félénkséget, meg kell tanítanunk a kihívásokkal való bátor szembenézést. Ez üzleti sikert hoz nekünk, a hostesseinknek pedig magabiztosságot ad a munka világában – fogalmazott Ertl Erzsébet.
Mindezen törekvések, megvalósult fejlesztések és innovációk lényege, mindenkori célja a partnerek és a szakma elismerése. Éppen ezért óriási büszkeség a számunkra, hogy a Trade magazin és a Trade Marketing Klub által meghirdetett „Év Trade Marketing Csapata” versenyen a HD Group különdíjat kapott az Y/Z generáció motiválásáért és az ezzel járó piaci eredményekért. A 2016-os esztendőben 57%-os árbevétel-növekedést értünk el 2015-höz viszonyítva, valamint a top 10 partnerünk több mint 70%-kal költött többet az általunk nyújtott szolgáltatásokra. A versenyen egyedüli ügynökségként kerültünk díjazásra olyan kihívók mellett, mint a Mondeléz, vagy a nyertes Nestlé Hungária.
Ertl Erzsébet hozzátette: A 2017-es évben ez a tendencia tovább erősödni látszik, és biztosan tudjuk, hogy az általunk elvállalt feladatot magas színvonalon oldjuk meg. Partnereink elvárásai pedig nem ismeretlenek számomra, hiszen az évek során hat multinacionális vállalatnál töltöttem be sales, valamint trade marketing területen vezető pozíciókat. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >