Háztól-Házig szolgáltatással erősít a Jófogás
Forradalmi, a magyar apróhirdetési piacon egyedülálló újítással erősít a Jófogás.hu. Május 8-án élesedik a Háztól-Házig szolgáltatás, amely lehetőséget biztosít eladónak és vevőnek egyaránt, hogy kényelmesen, gyorsan, biztonságosan bonyolítsa le vásárlását. A jövőben a Jófogás.hu felhasználói egyes hirdetések esetében úgy böngészhetnek a meghirdetett tárgyak között, mintha webáruházban lennének. Három munkanap alatt az ország bármelyik pontjáról futár szállítja el a megvásárolt holmit egészen a vevő ajtajáig. A módszer gyors, olcsó, biztonságos és nem igényli a személyes találkozót a két fél között.
„Folyamatosan gondolkodunk azon, hogy milyen módon tudnánk kielégíteni a felhasználók igényeit. Számos visszajelzést kaptunk, hogy nincs idejük, vagy kedvük a személyes találkozó szervezéséhez. Ezt az akadályt hidalja át a Háztól-Házig szolgáltatás. A működési elv roppant egyszerű: a futár felveszi a tárgyat és átadja azt a vásárlónak” – mondta Budai László, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója. Azok, akik nem szeretnének élni a házhozszállítás lehetőségével, természetesen maradhatnak a „hagyományos” módszernél, a Háztól-Házig csupán egy plusz opció a felhasználók számára.
Amennyiben a portéka megfelel a szállítási feltételeknek, a rendszer felajánlja, hogy a Háztól-Házig szolgáltatáson belül is meghirdethető az eladásra szánt tárgy. Megjelenik a Háztól-Házig logója a hirdetésben, amire rákattintva a vevő megrendelheti a kívánt árut. Az eladónak jóvá kell hagynia a tranzakciót, a logóra felkerül az „Elkelt” felirat. Futár indul az ország bármelyik pontjából bárhová, csenget a vásárlónál, aki kifizeti a vételárat és lezárul az adásvétel. A házhozszállítás díja igencsak jutányos: 1900 forint. A vételárból vonják le az összeget, vagyis a szállítás költségeit az eladó állja. A vásárlót semmilyen költség nem terheli és ha a kézbesítés sikertelen, az eladó is visszakapja a tulajdonát, fizetnie pedig nem kell. A szolgáltatás mobiltelefonról is elérhető.
A Háztól-Házig szolgáltatás segítségével eltűnnek a földrajzi távolságok és a lehetőségek kitárulnak a felhasználók előtt. Mostantól nemcsak a közvetlen környezetükben válogathatnak az eladó termékek között, hanem bárhol az országban, ahol igényeiknek és pénztárcájuknak megfelelő portékát találnak. Ha egy soproni vásárló Békéscsabán pillantja meg élete kerékpárját, semmi nem akadályozza meg, hogy jó áron hozzájusson.
A Jófogás.hu a Háztól-Házig szolgáltatást a komoly múltra visszatekintő, nemzetközi hátterű GLS futárszolgálattal együttműködve hozta létre. A GLS az ország egyik vezető csomaglogisztikai cége, amely a gyorsaságon túl a minőségre helyezi a hangsúlyt.
„Bízunk abban, hogy az új szolgáltatás elnyeri népes követőtáborunk tetszését. Mérföldkő ez a Jófogás.hu történetében. Új szintre helyezzük az elektronikus kereskedelmet, az ország legtávolabbi pontján élő emberek is lehetőséget kapnak arra, hogy pénzzé tegyék már nem használt tárgyaikat, vagy éppen jó áron hozzájussanak ahhoz, amire szükségük van” – tette hozzá Budai László.
A szolgáltatás használatát két oktató videó is demonstrálja, ezeket a következő linkeken tekintheti meg:
http://www.youtube.com/watch?v=hEosEJLMMKs
http://www.youtube.com/watch?v=izgXKUzw_1Q
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >