Háztartási hulladékból háztartási eszközök
Száz százalékig újrahasznosított műanyagbó készült saját márkás háztartási eszközöket dobott piacra a Lidl és a Kaufland a PreZeroval, a Schwarz Group környezeti divíziójával együttműködve.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/09/kaufland-lidl-introduce-household-products-from-recycled-plastic-300x174.webp)
Új életet adnak a műanyagnak
A kezdeményezés része a Schwarz Group REset Plastic stratégiájának, amelynek célja, hogy a német háztartásokból származó műanyag csomagolásnak új életet adjon és csökkentse a szűz műanyagok használatát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >