Házhoz viszi a nyári élményeket a Tesco
Ez a nyár más, mint a többi. Az óvatosság és a biztonság minden eddiginél fontosabb, de hogy a járványhelyzet ne árnyékolja be teljesen a nyári napsütést, a Tesco több mint 75 millió forint értékben biztosít szünidei támogatást munkatársainak. Félezer tescós gyermek szülei extra SZÉP kártya juttatást kapnak, amit állatkerti, vidámparki, strand-, múzeumi és más kulturális programok belépőire tudnak felhasználni. Az áruházlánc alapítványán, a Tesco Angyalon keresztül pedig további tehetséges tescós gyermekek képességfejlesztő táborozását is segíti.
A Tesco hagyományosan nyári tábort szervez munkatársai gyermekeinek, ám a koronavírus járvány jelentette veszélyhelyzet miatt idén „Tesco Szünidei Segítség” néven pályázatot hirdetett, amelyre összesen 533 rászoruló kolléga jelentkezett. Ők július folyamán mindannyian megkapják az egyenként 45 ezer forint értékű SZÉP kártya juttatást, amit a nyári családi kikapcsolódásokhoz használhatnak fel. Az áruházlánc emellett fiatal tehetségek tudás- és képességfejlesztő táborozásához is hozzájárul a Tesco Angyal Alapítványon keresztül, valamint pénzügyi támogatást biztosít azoknak az 5-16 év közötti gyermekeket nevelő munkatársaknak, akik a Szünidei Segítség programba nem kerültek be.
„Két kisgyermek édesanyjaként pontosan tudom, milyen nehéz a szünidőben lefoglalni a gyerekeket. Azzal is tisztában vagyok, hogy az elmúlt hónapok kihívásai gyermekek és felnőttek számára egyaránt megterhelőek voltak, ezért nagyon örülök annak, hogy több mint félezer munkatársunknak tudunk segíteni a felhőtlen nyári, családi kikapcsolódásban. Boldoggá tesz az a sok levél, amit a nyári támogatások kapcsán kollégáinktól kaptunk, amiben fülig érő gyermekmosolyokról, a segítségünkkel végre megvalósuló nyaralásról, nyári programok tervezgetéséről és őszinte lelkesedésükről számolnak be” – mondta el Szigeti Barbara, a 2019-ben „Családbarát munkahely”, idén pedig „Az év munkáltatója” díjat elnyerő Tesco Magyarország HR-vezetője.
A több mint 25 millió forintnyi szünidei támogatás mellett a Tesco egyéb formában is igyekszik élménydússá varázsolni munkatársai számára a nyarat. Az áruházlánc összesen 53 millió forint értékben ajándékozott kedvezménykupont a kollégáknak, ezzel is megköszönve járvány alatti helytállásukat. A cafeteria juttatás összegét pedig minden munkatársa számára megemelte az év végéig: miután a kormány meghosszabbította a szociális hozzájárulás adómentességét, a Tesco úgy döntött, hogy az adóteher-csökkentésből származó összeget továbbra is a munkavállalóinak adja.
A járványhelyzetre, illetve a szünidei időszakra való tekintettel a Tesco továbbra is biztosítja az iskolás korú gyermeket nevelő kollégáknak kölcsönzött, tanulást segítő tabletek használatát, valamint lehetővé teszi a központi iroda munkatársainak az otthoni munkavégzést. Az irodába bejárni kívánó szülők gyerekeinek pedig gyermekmegőrzést is biztosít.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >